Sekret trzeci mówi o tym że właściwy czas jest najważniejszy w sprzedaży. Zapewne wiesz o tym że klient nie kupuje dlatego bo masz atrakcyjny produkt albo super cenę – ale wtedy gdy jest gotowy na zakup. Kiedy potrzebuje produktu. Dlatego musisz być przy kliencie we właściwym czasie. Jak to zrobic?
Tag: Jak sprzedawać?
Sekret 2. Wybieranie najlepszych kąsków i 3 typy potencjalnych klientów
Poznaj drugi sekret skutecznego marketingu. Sprzedając możesz spotkać trzy rodzaje potencjalnych klientów. Gorących którzy kupią natychmiast, Ciepłych którzy nie są jeszcze zdecydowani i Zimnych którzy nie są zainteresowani. Jak trafiać do nich żeby sprzedać najwięcej?
Czy znasz 5 narzędzi Google które pomogą Ci przegonić konkurencję?
Możesz uwielbiać Google albo go nienawidzić – jako użytkownik, konsument, webmaster, programista, biznesmen. Cokolwiek jednak nie sądzisz, Google dostarcza właścicielom biznesów (nie tylko internetowych!) mnóstwa bardzo ciekawych informacji w prosty i przystępny sposób. Informacji które mogą sprawić że biznes się rozwinie albo upadnie. Że konkurencja będzie przed Tobą albo Ty przed nimi. Że poznasz potrzeby […]
Chcesz sprzedać więcej? Sprzedawaj tuż przed kasą!
Dzisiaj przedstawię Ci trik stary jak świat, ale co dziwne, stosują go właściwie tylko wielkie markety i sklepy internetowe. Myślisz pewno że chciałbym napisać Ci coś o sprzedaży impulsowej ale chodzi mi o coś trochę innego. A mianowicie o sprzedaż krzyżową (cross-sell) i sprzedaż produktu wyższej klasy (up-sell). Już Ci to wyjaśnię, ale wiem że […]
Czy kryzys odebrał Ci choć jednego klienta?
W trudnej sytuacji ekonomicznej ludzie konsumują mniej, mimo że potrzeby mają dokładnie takie same jak wtedy gdy się im wiedzie. Kryzys który nie dotknął Polski w taki sposób jak inne kraje świata mimo wszystko odcisnął tu swoje piętno. Wystraszył ludzi. Ludzie się wystraszyli kryzysu. Czy straciłeś przez to choć jednego klienta? Sposób płatności może dużo […]
Karty i bony rabatowe oraz powody, przez które klienci już nie wracają
Świetnie byłoby mieć klientów uzależnionych od produktów i usług które im dostarczamy. To jak monopol tylko że to Oni wybierają nas a nie są na nas skazani. Niestety, zazwyczaj bywa tak że klienci odchodzą. Wiesz dlaczego tak się dzieje? Oto najważniejsze i najczęstsze powody dla których klienci już nie wracają: Mieli złe doświadczenia – np. […]
Sprzedaż: co kieruje klientami podczas zakupów?
Nie ważne jak doskonała jest Twoja usługa czy produkt, jak innowacyjne i unikatowe ma cechy – jeżeli trafi na apatycznego konsumenta to po prostu do niego nie trafi. Musisz zapukać do jego serca i emocji żeby przekonać go że potrzebuje tego co sprzedajesz. Wzbudzić w nim pragnienie, pożądanie, unaocznić potrzeby z których być może nie zdawał sobie nawet sprawy. Jak to zrobić?
Program partnerski: jakie pytania musisz sobie zadać przed jego stworzeniem?
Dzisiaj chciałbym Ci zwrócić uwagę na 3 najważniejsze pytania związane ze stworzeniem skutecznego programu partnerskiego dla Twojego biznesu. Poznaj trzy pytania – i odpowiedzi – na temat tego, jak zbudować skuteczny program partnerski. Kim powinni być moi partnerzy? Możesz oczywiście skierować swój program do wszystkich, ogłaszać go wszędzie i przyjmowac każdego na swojego partnera. Pomyśl […]