Kurs online Obsługa klientów w sklepie internetowym Ecommerce PRO jest pierwszym w Polsce szkoleniem online, które sprawi, że:
- przestaniesz tracić pieniądze na reklamy Google i Facebook
- zwiększysz wartość koszyka zakupowego (przychody)
- nie będziesz już tracić klientów, którzy wchodzą do sklepu, ale potem zamykają okno i zostają u konkurencji
dodatkowo poznasz sposoby na to jak rozmawiać z klientami, którzy:
- zostawili negatywa w sieci o Twoim sklepie internetowym (na Facebooku, Google, Ceneo czy Opineo)
- porzucili swoje zamówienia i nie dokończyli zakupów
- złożyli reklamację i jej wynik jest odmowny
- są źli, bo ich zamówienie zaginęło lub za jest za długo kompletowane.
Kurs online trwa 5h30m (pięć i pół godziny) i obejmuje proces obsługi klienta który potrzebuje informacji (np. o produkcie, dostawie, wysyłce) oraz wszystkie sytuacje występujące w sklepie internetowym w związku z zamówieniem – począwszy od porzucenia zamówienia (klient, który nie opłacił zamówienia) przez rozmowę gdy klient nie odebrał zamówienia aż po sytuację w której klient robi zwrot zamówienia albo zgłasza reklamację lub pracownik biura obsługi klienta ma poinformować o odmownym wyniku reklamacji.
Materiałów do tego szkolenia online dostarczyły mi własne doświadczenia z 3 sklepami internetowymi w które jestem zaangażowany na co dzień oraz szkolenia na dla ponad 80 ekomersów które zrealizowałem od 2010 roku.
Wszystkie treści, które zawiera mogą być użyte w rozmowie telefonicznej oraz livechat (Whatsapp, Messanger) i w korespondencji email.