Jak informować o podwyżkach cen?

Jak informować o podwyżkach cen? Ten poradnik ułatwi Ci poinformowanie klientów o podwyżce w taki sposób, że:

  • wyeliminujesz ryzyko tego, że po podwyżce klienci zaczną szukać alternatywy i tańszych dostawców
  • powód podwyżki, który wybierzesz będzie przedstawiony w sposób, który ułatwi im zaakceptowanie podwyżki
  • mimo wyższych cen będą nadal wybierać Twoje produkty z uwagi na jakość jaką oferujesz.

Poradnik podzielony jest na 3 części, które zawierają:

  • 15 instrukcji, które pomogą Ci łatwiej poradzić sobie z wprowadzeniem podwyżki i jej zakomunikowaniem klientom
  • sposób prowadzenia rozmowy (osobistej, telefonicznej) o podwyżce żeby nie była dla Ciebie stresująca
  • 14 wzorów emaili (i listów) z informacją o podwyżce do klientów B2B i B2C, które łatwo zastosujesz w swoim przypadku.

Każda z części jest drobiazgowo wyjaśniona i opisana, aby łatwiej było Ci zrozumieć ich znaczenie oraz oddziaływanie na klienta któremu komunikujesz podwyżkę.

Jak poinformować klientów o podwyżce cen?
Zobacz jak właściwie poinformować klientów o podwyżce cen i nie ryzykuj, że ich stracisz.
Scroll to top