Jak informować o podwyżkach cen? Ten poradnik ułatwi Ci poinformowanie klientów o podwyżce w taki sposób, że:
- wyeliminujesz ryzyko tego, że po podwyżce klienci zaczną szukać alternatywy i tańszych dostawców
- powód podwyżki, który wybierzesz będzie przedstawiony w sposób, który ułatwi im zaakceptowanie podwyżki
- mimo wyższych cen będą nadal wybierać Twoje produkty z uwagi na jakość jaką oferujesz.
Poradnik podzielony jest na 3 części, które zawierają:
- 15 instrukcji, które pomogą Ci łatwiej poradzić sobie z wprowadzeniem podwyżki i jej zakomunikowaniem klientom
- sposób prowadzenia rozmowy (osobistej, telefonicznej) o podwyżce żeby nie była dla Ciebie stresująca
- 14 wzorów emaili (i listów) z informacją o podwyżce do klientów B2B i B2C, które łatwo zastosujesz w swoim przypadku.
Każda z części jest drobiazgowo wyjaśniona i opisana, aby łatwiej było Ci zrozumieć ich znaczenie oraz oddziaływanie na klienta któremu komunikujesz podwyżkę.