Jak sprzedawać więcej: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoich klientach

Ostatnio napisałem tym, co musisz wiedzieć o swoich przyszłych klientach. Ale co musisz wiedzieć o tych którzy już od Ciebie kupują? O tych dzięki którym żyjesz a Twój interes działa? Co musisz wiedzieć, żeby działał jeszcze lepiej i zarabiał jeszcze więcej pieniędzy? Oto 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoim kliencie aby sprzedawało Ci się […]

Zdobywanie klientów: co musisz o nich wiedzieć, aby im sprzedać?

Poprzednio napisałem o emocjach, które sprzedają w odróżnieniu od korzyści i cech, które już przestały działać. Żeby taka sprzedaż była jeszcze skuteczniejsza musisz wiedzieć jeszcze coś. Właściwie 7 „cosiów”. Idealnie – wszystkie, ale wystarczy choć kilka z nich. Żeby zaadresować emocje musisz wiedzieć coś o osobie której chcesz je dać poczuć. Czy dokładniej – poznać […]

Chcesz sprzedać? Stwórz program partnerski!

Jeden z momentów który wspominam najmilej było doświadczenie efektu synergii. Synergia to… najprościej opisać ją wzorem 1+1=3. Albo inaczej: dwa konie ciągną wóz. Każdy koń może uciągnąć ciężar 400 kg (nie wiem czy tak rzeczywiście jest ale przyjmijmy że to prawdziwa liczba). Logika więc mówi że dwa konie pociągną wóz który waży 800 kg. W […]

Poznaj 5 wskazówek jak pisać skuteczne oferty i reklamy!

Nawet jeżeli zleciłeś wykonanie swojej ulotki reklamowej, oferty, katalogu produktów albo strony internetowej firmie reklamowej czy agencji interaktywnej albo webmasterowi „na fuchę”, prędzej czy później musisz zetknąć się z koniecznością napisania oferty albo reklamy Swojego biznesu lub produktów. Nie możesz tego unikać bo tak na prawdę nikt prócz Ciebie nie zna tak dobrze produktów ani […]

Dlaczego reklama Twojej firmy jest nieskuteczna?

Kiedyś, od jednego ze swoich klientów usłyszałem słowa, które bardzo mi się spodobały: „Wiem że marnuję połowę swoich wydatków na reklamę. Problem w tym że nie wiem którą połowę!”. Śmieszne ale prawdziwe. Zacząłem zastanawiać się nad wszystkimi przypadkami które obserwowałem, w których uczestniczyłem a które dotyczyły reklamy. I doszedłem do tego samego wniosku. Reklama po […]

Posts navigation

1 2 3 4 5 6 7