Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Profesjonalizm Rafała i nadążanie za potrzebami ;)

    Włodzimierz Sosnowski Avatar Włodzimierz Sosnowski
    22-01-2019

    5 star review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    Jastarnik Viva Hel Avatar Jastarnik Viva Hel
    14-09-2018

    5 star review  Panie Rafale bardzo dziękuje za przydatną i konkretną wiedzę , która pan przekazuje pozdrawiam Jolanta Szymańska

    Jolanta Szymanska Avatar Jolanta Szymanska
    31-01-2018
  • positive review  W ciągu niespełna półgodzinnej rozmowy z Panem Rafałem poznałam kilka nowych sposobów na pozyskanie klientów dla moich usług. Tej wiedzy nie zdobyłabym poprzez kilkunastotygodniowe uporczywe śledzenie trendów i rozwiązań w internecie, książkach itd. ba nawet w trakcie długotrwałych specjalistycznych szkoleń. Rekomenduję Pana Rafała wszystkim, którzy chcą rozwijać biznes i maksymalizować zyski.Szczerze polecam i bardzo dziękuję :)

    Klaudia Grzywaczewska Avatar Klaudia Grzywaczewska
    10-04-2019

    positive review  O Rafale mogę powiedzieć tylko jedno - ekspert od sprzedaży z olbrzymim sercem do przekazywania swojej wiedzy oraz doświadczenia. Jego artykuły polecam wszystkim handlowcom, którzy czują, że mogą więcej, ale gdzies coś nie gra i zamykanie sprzedaży nie idzie jak trzeba.

    Sebastian Skorupa Avatar Sebastian Skorupa
    22-01-2019

    5 star review  Pan Rafał Mróz. Rzadko kiedy spotyka się fachowca tej klasy. Profesjonalny, z indywidualnym podejściem do problemu. Chcesz zwiększyć swoją efektywność pracy, sprzedaży? Masz problem z klientem, którego nie możesz rozwiązać? Musisz się umówić z Panem Rafałem na rozmowę. POLECAM!

    Tomasz Janowski Avatar Tomasz Janowski
    13-07-2018
  • positive review  Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    Jakub Michalski Avatar Jakub Michalski
    24-11-2018

    positive review  Jeśli potrzebujesz świętego Graala - nie ma mowy - nie dostaniesz - choć jestem przekonana, że Pan Rafał przechowuje ich całe kolekcje w czeluściach przepastnych swoich doświadczeń i wiedzy - w zależności od dziedziny. Jeśli konieczność myślenia, wyciągania wniosków, przyznania się do błędów i wdrożenia zmian Cię nie przerażają - jesteś we właściwym miejscu! Dzwonisz i... Twoje szare komórki budzą się do życia, jak porażone piorunem. I zaczynasz rozumieć, że język, którym się posługiwałeś, nie był - bynajmniej - językiem sprzedaży, językiem korzyści - a planowałeś sprzedawać usługi! - bo była to jedynie poezja i beletrystyka ładnie zapakowana, a tym się nie sprzedaje... Po trzech godzinach intensywnej, rzeczowej rozmowy, która Ci z lekka "ryje beret", odkładasz słuchawkę z niedowierzaniem, że ktoś Ci właśnie podarował swój bezcenny czas i wiedzę, a w życiu nie ma nic za darmo - i... zabierasz się należycie za swoją działalność. Od nowa. Z nową motywacją. I nie jesteś już tym samym człowiekiem... Dziękuję Panie Rafale!

    Anna Gil Gilanna Avatar Anna Gil Gilanna
    30-09-2019

    positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz
    22-01-2019

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *