Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).
Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Jestem początkującym sprzedawcą , ale wszystkie porady Rafała wydają mi się latwe i skuteczne w zastosowaniu. Przekazuje je w sposób jasny i logiczny. Polecam kontakt i korzystanie z podręcznikow wydanych przez Rafała Mroza

    Wanda Rembielinska Avatar Wanda Rembielinska
    24-01-2019

    positive review  Uwielbiam szkolenia Rafała, są bardzo dobrze przygotowane merytorycznie, Rafał podaje mnogość przykładów z życia, co pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumentów i mechanizmy rynku. Oceniam na 5+

    Katarzyna Nowacka Kosmetolog Avatar Katarzyna Nowacka Kosmetolog
    9-12-2020

    positive review  Profesjonalizm Rafała i nadążanie za potrzebami ;)

    Włodzimierz Sosnowski Avatar Włodzimierz Sosnowski
    22-01-2019
  • positive review  Nieprawdopodobna wiedza, profesjonalizm i łatwość przekazywania wiedzy to wartości, które każdorazowo otrzymuję od Pana Rafała. Jedne z najlepszych szkoleń w jakich uczestniczyłam.

    Katarzyna Gwiżdż-Zub Avatar Katarzyna Gwiżdż-Zub
    6-12-2020

    positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak
    22-01-2019

    positive review  Konkretny człowiek. Można porozmawiać sensownie o sprzedaży offline i online bez używania słów "social media", "brand" i "marketing" w każdym zdaniu ;)

    Mikołaj Zdunek Avatar Mikołaj Zdunek
    1-02-2018
  • positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz
    22-01-2019

    positive review  Gorąca polecam! Jestem niezmiernie wdzięczny i zadowolony z zawartości poradników. Popełniałem większość błędów w nich opisanych. Teraz jestem gotowy do rozpoczęcia nowej "ery" mailingowej i telefonicznej :)

    Robert Kiziak Avatar Robert Kiziak
    19-02-2020

    positive review  Jestem pod wrażeniem wiedzy Pana Rafała oraz umiejętności jej przekazania. Jeszcze na żadnym szkoleniu nie uzyskałam tylu tak ważnych, cennych, drobiazgowych dla prowadzenia biznesu informacji z różnych dziedzin. Pomoc i rozmowy bezcenne. Dziękuję👍

    Julita Stępień Avatar Julita Stępień
    6-12-2020

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *