Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).
Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Jestem pod wrażeniem wiedzy Pana Rafała oraz umiejętności jej przekazania. Jeszcze na żadnym szkoleniu nie uzyskałam tylu tak ważnych, cennych, drobiazgowych dla prowadzenia biznesu informacji z różnych dziedzin. Pomoc i rozmowy bezcenne. Dziękuję👍

    Julita Stępień Avatar Julita Stępień

    positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak

    positive review  Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    Magdalena Jacolik Avatar Magdalena Jacolik
  • positive review  

    Mateusz Wolny Avatar Mateusz Wolny

    positive review  Jestem początkującym sprzedawcą , ale wszystkie porady Rafała wydają mi się latwe i skuteczne w zastosowaniu. Przekazuje je w sposób jasny i logiczny. Polecam kontakt i korzystanie z podręcznikow wydanych przez Rafała Mroza

    Wanda Rembielinska Avatar Wanda Rembielinska

    positive review  Nieprawdopodobna wiedza, profesjonalizm i łatwość przekazywania wiedzy to wartości, które każdorazowo otrzymuję od Pana Rafała. Jedne z najlepszych szkoleń w jakich uczestniczyłam.

    Katarzyna Gwiżdż-Zub Avatar Katarzyna Gwiżdż-Zub
  • positive review  Rafale chciałam Ci podziękować za wiedzę z e-booka "Jak wysyłać emaile...". 10 lat pracy w szkole (i setek kursów, studiów itp) oraz pół roku poszukiwań informacji i wykupywania kolejnych szkoleń o tematyce sprzedażowej, nie dały mi tylu konkretnych wskazówek co Twoje 90 stron. Szczerze polecam!

    Karolina Milewska Avatar Karolina Milewska

    positive review  Rewelacyjne szkolenia sprzedażowe w tym trudnym dla nas teraz czasie. Polecam .

    Agnieszka Mienik Avatar Agnieszka Mienik

    positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *