Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Rafale chciałam Ci podziękować za wiedzę z e-booka "Jak wysyłać emaile...". 10 lat pracy w szkole (i setek kursów, studiów itp) oraz pół roku poszukiwań informacji i wykupywania kolejnych szkoleń o tematyce sprzedażowej, nie dały mi tylu konkretnych wskazówek co Twoje 90 stron. Szczerze polecam!

    Karolina Milewska Avatar Karolina Milewska
    5-04-2019

    5 star review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    Paweł Latoń Avatar Paweł Latoń
    30-08-2018

    positive review  Nieprawdopodobna wiedza, profesjonalizm i łatwość przekazywania wiedzy to wartości, które każdorazowo otrzymuję od Pana Rafała. Jedne z najlepszych szkoleń w jakich uczestniczyłam.

    Katarzyna Gwiżdż-Zub Avatar Katarzyna Gwiżdż-Zub
    6-12-2020
  • positive review  Zdecydowanie polecam! Po zakupie poradnika Pan Rafał skontaktował się ze mną i dodatkowo udzielił mi bardzo cennych wskazówek odnośnie metod pozyskiwania klientów.

    Ola Bajko Avatar Ola Bajko
    14-01-2020

    positive review  Jestem początkującym sprzedawcą , ale wszystkie porady Rafała wydają mi się latwe i skuteczne w zastosowaniu. Przekazuje je w sposób jasny i logiczny. Polecam kontakt i korzystanie z podręcznikow wydanych przez Rafała Mroza

    Wanda Rembielinska Avatar Wanda Rembielinska
    24-01-2019

    5 star review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    Jastarnik Viva Hel Avatar Jastarnik Viva Hel
    14-09-2018
  • 5 star review  Konkretny człowiek. Można porozmawiać sensownie o sprzedaży offline i online bez używania słów "social media", "brand" i "marketing" w każdym zdaniu ;)

    Mikołaj Zdunek Avatar Mikołaj Zdunek
    1-02-2018

    positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz
    22-01-2019

    5 star review  

    Mateusz Wolny Avatar Mateusz Wolny
    8-04-2017

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *