Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Jeśli potrzebujesz świętego Graala - nie ma mowy - nie dostaniesz - choć jestem przekonana, że Pan Rafał przechowuje ich całe kolekcje w czeluściach przepastnych swoich doświadczeń i wiedzy - w zależności od dziedziny. Jeśli konieczność myślenia, wyciągania wniosków, przyznania się do błędów i wdrożenia zmian Cię nie przerażają - jesteś we właściwym miejscu! Dzwonisz i... Twoje szare komórki budzą się do życia, jak porażone piorunem. I zaczynasz rozumieć, że język, którym się posługiwałeś, nie był - bynajmniej - językiem sprzedaży, językiem korzyści - a planowałeś sprzedawać usługi! - bo była to jedynie poezja i beletrystyka ładnie zapakowana, a tym się nie sprzedaje... Po trzech godzinach intensywnej, rzeczowej rozmowy, która Ci z lekka "ryje beret", odkładasz słuchawkę z niedowierzaniem, że ktoś Ci właśnie podarował swój bezcenny czas i wiedzę, a w życiu nie ma nic za darmo - i... zabierasz się należycie za swoją działalność. Od nowa. Z nową motywacją. I nie jesteś już tym samym człowiekiem... Dziękuję Panie Rafale!

    Anna Gil Gilanna Avatar Anna Gil Gilanna
    30-09-2019

    positive review  Rafał to jeden z najlepszych praktyków sprzedaży w Polsce. Współpracujemy od kilku lat. W konkretny, profesjonalny i ciekawy sposób przekazuje wiedzę o sprzedaży. Polecam wszystkim, którzy chcą osiągać lepsze wyniki!

    Paweł Koziara Avatar Paweł Koziara
    22-01-2019

    positive review  Rewelacyjne szkolenia sprzedażowe w tym trudnym dla nas teraz czasie. Polecam .

    Agnieszka Mienik Avatar Agnieszka Mienik
    11-12-2020
  • positive review  Gorąca polecam! Jestem niezmiernie wdzięczny i zadowolony z zawartości poradników. Popełniałem większość błędów w nich opisanych. Teraz jestem gotowy do rozpoczęcia nowej "ery" mailingowej i telefonicznej :)

    Robert Kiziak Avatar Robert Kiziak
    19-02-2020

    positive review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    Paweł Latoń Avatar Paweł Latoń
    30-08-2018

    positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak
    22-01-2019
  • positive review  Rafale chciałam Ci podziękować za wiedzę z e-booka "Jak wysyłać emaile...". 10 lat pracy w szkole (i setek kursów, studiów itp) oraz pół roku poszukiwań informacji i wykupywania kolejnych szkoleń o tematyce sprzedażowej, nie dały mi tylu konkretnych wskazówek co Twoje 90 stron. Szczerze polecam!

    Karolina Milewska Avatar Karolina Milewska
    5-04-2019

    positive review  Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    Jakub Michalski Avatar Jakub Michalski
    24-11-2018

    positive review  O Rafale mogę powiedzieć tylko jedno - ekspert od sprzedaży z olbrzymim sercem do przekazywania swojej wiedzy oraz doświadczenia. Jego artykuły polecam wszystkim handlowcom, którzy czują, że mogą więcej, ale gdzies coś nie gra i zamykanie sprzedaży nie idzie jak trzeba.

    Sebastian Skorupa Avatar Sebastian Skorupa
    22-01-2019

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

close
Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.