Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    Jastarnik Viva Hel Avatar Jastarnik Viva Hel
    14-09-2018

    Panie Rafale bardzo dziękuje za przydatną i konkretną wiedzę , która pan przekazuje pozdrawiam Jolanta Szymańska

    Jolanta Szymanska Avatar Jolanta Szymanska
    31-01-2018

    positive review  Gorąca polecam! Jestem niezmiernie wdzięczny i zadowolony z zawartości poradników. Popełniałem większość błędów w nich opisanych. Teraz jestem gotowy do rozpoczęcia nowej "ery" mailingowej i telefonicznej :)

    Robert Kiziak Avatar Robert Kiziak
    19-02-2020
  • positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak
    22-01-2019

    positive review  Konkretny człowiek. Można porozmawiać sensownie o sprzedaży offline i online bez używania słów "social media", "brand" i "marketing" w każdym zdaniu ;)

    Mikołaj Zdunek Avatar Mikołaj Zdunek
    1-02-2018

    positive review  Z pełną odpowiedzialnością polecam Pana Rafała i jego usługi. To ekspert od sprzedaży jakich mało. Co najważniejsze dla mnie, jego porady oparte są w 100% o doświadczenia na Polskim rynku i szalenie konkretne. Żadnych okólników i opowiadania o mitycznej więzi z klientem - do bólu praktycznie i krok po kroku jak działać.Zetknąłem się z poradami Pana Rafała poprzez e-booka "Jak zdobywać skuteczne polecenia". Po jej przeczytaniu napisałem do Pana Rafała z krótkim pytaniem - zamiast odpowiedzieć lakonicznie na wiadomość, Pan Rafał z własnej inicjatywy skontaktował się ze mną telefonicznie - spędziliśmy ponad godzinę rozmawiając o moim biznesie i tym co konkretnie w nim zmienić i poprawić by działał lepiej.Panie Rafale - ta godzina rozmowy z Panem dała mi więcej niż niejedno szkolenie :) Jeszcze raz dziękuję!

    Artur Ziółkowski Avatar Artur Ziółkowski
    12-02-2019
  • positive review  W ciągu niespełna półgodzinnej rozmowy z Panem Rafałem poznałam kilka nowych sposobów na pozyskanie klientów dla moich usług. Tej wiedzy nie zdobyłabym poprzez kilkunastotygodniowe uporczywe śledzenie trendów i rozwiązań w internecie, książkach itd. ba nawet w trakcie długotrwałych specjalistycznych szkoleń. Rekomenduję Pana Rafała wszystkim, którzy chcą rozwijać biznes i maksymalizować zyski.Szczerze polecam i bardzo dziękuję :)

    Klaudia Grzywaczewska Avatar Klaudia Grzywaczewska
    10-04-2019

    positive review  Pan Rafał jest miłym, wyrozumiałym i bardzo pomocnym człowiekiem. Jego wiedza, która przekazuje jest ogromnie pomocna i wartościowa. Osobiście bardzo polecam Pana Rafała Mroza.Janusz z Opola

    Janusz Kalinowski Avatar Janusz Kalinowski
    24-01-2020

    positive review  Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    Jakub Michalski Avatar Jakub Michalski
    24-11-2018

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

close
Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

close
Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.