Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    Paweł Latoń Avatar Paweł Latoń
    30-08-2018

    5 star review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    Jastarnik Viva Hel Avatar Jastarnik Viva Hel
    14-09-2018

    positive review  Jeśli potrzebujesz świętego Graala - nie ma mowy - nie dostaniesz - choć jestem przekonana, że Pan Rafał przechowuje ich całe kolekcje w czeluściach przepastnych swoich doświadczeń i wiedzy - w zależności od dziedziny. Jeśli konieczność myślenia, wyciągania wniosków, przyznania się do błędów i wdrożenia zmian Cię nie przerażają - jesteś we właściwym miejscu! Dzwonisz i... Twoje szare komórki budzą się do życia, jak porażone piorunem. I zaczynasz rozumieć, że język, którym się posługiwałeś, nie był - bynajmniej - językiem sprzedaży, językiem korzyści - a planowałeś sprzedawać usługi! - bo była to jedynie poezja i beletrystyka ładnie zapakowana, a tym się nie sprzedaje... Po trzech godzinach intensywnej, rzeczowej rozmowy, która Ci z lekka "ryje beret", odkładasz słuchawkę z niedowierzaniem, że ktoś Ci właśnie podarował swój bezcenny czas i wiedzę, a w życiu nie ma nic za darmo - i... zabierasz się należycie za swoją działalność. Od nowa. Z nową motywacją. I nie jesteś już tym samym człowiekiem... Dziękuję Panie Rafale!

    Anna Gil Gilanna Avatar Anna Gil Gilanna
    30-09-2019
  • positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz
    22-01-2019

    positive review  Jestem początkującym sprzedawcą , ale wszystkie porady Rafała wydają mi się latwe i skuteczne w zastosowaniu. Przekazuje je w sposób jasny i logiczny. Polecam kontakt i korzystanie z podręcznikow wydanych przez Rafała Mroza

    Wanda Rembielinska Avatar Wanda Rembielinska
    24-01-2019

    positive review  Z pełną odpowiedzialnością polecam Pana Rafała i jego usługi. To ekspert od sprzedaży jakich mało. Co najważniejsze dla mnie, jego porady oparte są w 100% o doświadczenia na Polskim rynku i szalenie konkretne. Żadnych okólników i opowiadania o mitycznej więzi z klientem - do bólu praktycznie i krok po kroku jak działać.Zetknąłem się z poradami Pana Rafała poprzez e-booka "Jak zdobywać skuteczne polecenia". Po jej przeczytaniu napisałem do Pana Rafała z krótkim pytaniem - zamiast odpowiedzieć lakonicznie na wiadomość, Pan Rafał z własnej inicjatywy skontaktował się ze mną telefonicznie - spędziliśmy ponad godzinę rozmawiając o moim biznesie i tym co konkretnie w nim zmienić i poprawić by działał lepiej.Panie Rafale - ta godzina rozmowy z Panem dała mi więcej niż niejedno szkolenie :) Jeszcze raz dziękuję!

    Artur Ziółkowski Avatar Artur Ziółkowski
    12-02-2019
  • 5 star review  

    Mateusz Wolny Avatar Mateusz Wolny
    8-04-2017

    positive review  Uwielbiam szkolenia Rafała, są bardzo dobrze przygotowane merytorycznie, Rafał podaje mnogość przykładów z życia, co pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumentów i mechanizmy rynku. Oceniam na 5+

    Katarzyna Nowacka Avatar Katarzyna Nowacka
    9-12-2020

    5 star review  Pan Rafał Mróz. Rzadko kiedy spotyka się fachowca tej klasy. Profesjonalny, z indywidualnym podejściem do problemu. Chcesz zwiększyć swoją efektywność pracy, sprzedaży? Masz problem z klientem, którego nie możesz rozwiązać? Musisz się umówić z Panem Rafałem na rozmowę. POLECAM!

    Tomasz Janowski Avatar Tomasz Janowski
    13-07-2018

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *