Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).

 

Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    Magdalena Jacolik Avatar Magdalena Jacolik
    22-01-2019

    positive review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    Paweł Latoń Avatar Paweł Latoń
    30-08-2018

    positive review  O Rafale mogę powiedzieć tylko jedno - ekspert od sprzedaży z olbrzymim sercem do przekazywania swojej wiedzy oraz doświadczenia. Jego artykuły polecam wszystkim handlowcom, którzy czują, że mogą więcej, ale gdzies coś nie gra i zamykanie sprzedaży nie idzie jak trzeba.

    Sebastian Skorupa Avatar Sebastian Skorupa
    22-01-2019
  • positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    Kamila Miśkiewicz Avatar Kamila Miśkiewicz
    22-01-2019

    positive review  W ciągu niespełna półgodzinnej rozmowy z Panem Rafałem poznałam kilka nowych sposobów na pozyskanie klientów dla moich usług. Tej wiedzy nie zdobyłabym poprzez kilkunastotygodniowe uporczywe śledzenie trendów i rozwiązań w internecie, książkach itd. ba nawet w trakcie długotrwałych specjalistycznych szkoleń. Rekomenduję Pana Rafała wszystkim, którzy chcą rozwijać biznes i maksymalizować zyski.Szczerze polecam i bardzo dziękuję :)

    Klaudia Grzywaczewska Avatar Klaudia Grzywaczewska
    10-04-2019

    5 star review  Konkretny człowiek. Można porozmawiać sensownie o sprzedaży offline i online bez używania słów "social media", "brand" i "marketing" w każdym zdaniu ;)

    Mikołaj Zdunek Avatar Mikołaj Zdunek
    1-02-2018
  • positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak
    22-01-2019

    5 star review  Polecam, prosto i na temat. Konkretne techniki oraz przykłady wykorzystania ich w życiu sprzedawcy. Bez lania wody i "magicznych sztuczek". Brawo.

    Łukasz Żukowski Avatar Łukasz Żukowski
    30-01-2018

    positive review  Zdecydowanie polecam! Po zakupie poradnika Pan Rafał skontaktował się ze mną i dodatkowo udzielił mi bardzo cennych wskazówek odnośnie metod pozyskiwania klientów.

    Ola Bajko Avatar Ola Bajko
    14-01-2020

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *