Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W trakcie półgodzinnej prelekcji pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty – i jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż. Wykład odbył się podczas konferencji Liderów Biznesu Beauty Inspiration w Warszawie.

Z tej prelekcji dowiesz się 4 rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, i dotyczą:

  1. rabatów i upustów, które nieumiejętnie dawane mogą kosztować Ci zbyt dużo (to dotyczy także programów lojalnościowych)
  2. unikania klientek, które nie wracają albo nie są zadowolone z usług (to bardzo kosztowny błąd, zobaczysz co zrobić, żeby to zmienić i uzyskać z tego pieniądze i kolejne klientki)
  3. optymalnego układu cennika (oferty) który niestety zwykle wygląda tak, że klienci szukają w nim oszczędności (niskich cen) zamiast tego co faktycznie ich interesuje
  4. właściwego użycia wariantów cenowych zabiegów i pakietów, które łatwiej nakłonią klientki do wyboru droższych zabiegów i dodatkowych usług. W praktyce te sposoby mogą przynieść Ci “za darmo” więcej pieniędzy. Wystarczy, że je wprowadzisz (w cenniku albo na ladzie recepcyjnej).

Wykład video o tym jak zwiększyć zysk w salonie beauty

Żeby obejrzeć to nagranie postaw mi kawę i ciastko płacąc za niego tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy, żeby dać Ci możliwość poznania 4 technik, które zwiększają sprzedaż i zyski. Niestety, większość firm z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Nadal masz wątpliwości czy warto wydać 9 zł?

Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • 5 star review  Świetne, absolutnie świetne porady!

    thumb Dorota Łozińska
    1/30/2018

    5 star review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    thumb Paweł Latoń
    8/30/2018

    5 star review  Pan Rafał Mróz. Rzadko kiedy spotyka się fachowca tej klasy. Profesjonalny, z indywidualnym podejściem do problemu. Chcesz zwiększyć swoją efektywność pracy, sprzedaży? Masz problem z klientem, którego nie możesz rozwiązać? Musisz się umówić z Panem Rafałem na rozmowę. POLECAM!

    thumb Tomasz Janowski
    7/13/2018
  • Pan Rafał jest niezwykle kompetentną i pomocną osobą. Polecam Jego usługi każdemu!

    thumb Kuba Lizak
    9/10/2018

    Super było posłuchać Rafała. Widać że wie o czym mówi i tym żyje. Wystąpienie Rafała z jednej strony poruszyło moją wyobraźnię. Z drugiej, dzięki demonstrowanym narzędziom, uświadomiło mi, że umiejętności są na wyciągnięcie ręki. Teraz nic, tylko próbować, próbować, próbować. Dzięki za wystąpienie na Kongresie Nowej Sprzedaży! :-)

    thumb Krzysztof Bobinski
    11/05/2018

    Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    thumb Jakub Michalski
    11/24/2018
  • 5 star review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    thumb Jastarnik Viva Hel
    9/14/2018

    5 star review  Polecam, prosto i na temat. Konkretne techniki oraz przykłady wykorzystania ich w życiu sprzedawcy. Bez lania wody i "magicznych sztuczek". Brawo.

    thumb Łukasz Żukowski
    1/30/2018

    Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    thumb Paweł Latoń
    8/30/2018

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek – koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia które prowadzę dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prowadzisz salon kosmetyczny albo biznes beauty?

Mam dla Ciebie 4 instrukcje

które pomogą Ci szybko zwiększyć zysk. Ale tylko jeśli prowadzisz salon kosmetyczny, kosmetologiczny, klinikę medycyny estetycznej lub gabinet masażu.