Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.

Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty?

Pokażę Ci kilka rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz lub nie wykorzystujesz, a sprawią, że:

  1. przestaniesz tracić swój zysk, który możesz inwestować w rozwój swojego salonu/gabinetu/spa/kliniki. Teraz tracisz je dając upusty albo stosując programy lojalnościowe bez przemyślenia.
  2. zaczniesz spać spokojnie. Odzyskasz te klientki, które nie wróciły od dłuższego czasu (bo np. nie były zadowolone z usług albo przeszły do konkurencji)
  3. przestaniesz w końcu źle się czuć z tym, że wciskasz klientkom droższe zabiegi. Klientki same będą się nimi interesować i o nie pytać (wystarczy, że zmienisz tylko jedną rzecz w swoim salonie/gabinecie/klinice medycyny estetycznej).
Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?
VIDEO: Jak zwiększyć zysk salonu i liczbę jego klientek?

Żeby obejrzeć to video postaw mi kawę – płacąc za nie tyle, ile kosztuje ta mała przyjemność:

Obniżyłem tą cenę prawie 10 razy. Chcę, aby każdy z branży beauty, kto chce wdrożyć je w swoim salonie mógł to zrobić. Doświadczenie pokazuje mi, że większość salonów i klinik z branży beauty ich nie stosuje (albo robi to niewłaściwie) i tracą pieniądze.

Dlaczego opłaca Ci się to wdrożyć w swoim salonie?

Inni mówią, że jestem osobą, która wie co działa. Zobacz jakie uzyskuję oceny i opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    Jakub Michalski Avatar Jakub Michalski
    24-11-2018

    positive review  Uwielbiam szkolenia Rafała, są bardzo dobrze przygotowane merytorycznie, Rafał podaje mnogość przykładów z życia, co pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumentów i mechanizmy rynku. Oceniam na 5+

    Katarzyna Nowacka Kosmetolog Avatar Katarzyna Nowacka Kosmetolog
    9-12-2020

    positive review  Pan Rafał jest miłym, wyrozumiałym i bardzo pomocnym człowiekiem. Jego wiedza, która przekazuje jest ogromnie pomocna i wartościowa. Osobiście bardzo polecam Pana Rafała Mroza.Janusz z Opola

    Janusz Kalinowski Avatar Janusz Kalinowski
    24-01-2020
  • positive review  Rewelacyjne szkolenia sprzedażowe w tym trudnym dla nas teraz czasie. Polecam .

    Agnieszka Mienik Avatar Agnieszka Mienik
    11-12-2020

    positive review  Dobre szkolenie. Fajne wyjście z ciężkich sytuacji, padły odpowiedzi na wszystkie pytania a co najważniejsze zamiast monologu można było prowadzić dialog ☺️ polecam serdecznie.

    Przemek Przydział Avatar Przemek Przydział
    16-02-2021

    positive review  Polecam, prosto i na temat. Konkretne techniki oraz przykłady wykorzystania ich w życiu sprzedawcy. Bez lania wody i "magicznych sztuczek". Brawo.

    Łukasz Żukowski Avatar Łukasz Żukowski
    30-01-2018
  • positive review  Powiem tak, dzisiaj rano byłem jeszcze w gęstej mgle. Po prawie godzinnej rozmowie z p. Rafałem, wyszło słonce i już jestem na drodze pełnej drogowskazów. Wszystko jest jest jasne i zrozumiałe! Teraz nic tylko brać się do pracy. Wszystkim handlowcom gorąco polecam. Panu Rafałowi jeszcze raz dziękuję za konkretną i konstruktywną rozmowę. Tomasz Lisakowski

    Jastarnik Viva Hel Avatar Jastarnik Viva Hel
    14-09-2018

    positive review  Dziękuje Rafał za Twoje porady!

    Kamil Kaźmierczak Avatar Kamil Kaźmierczak
    22-01-2019

    positive review  Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    Magdalena Jacolik Avatar Magdalena Jacolik
    22-01-2019

Po zakupie możesz ten materiał oglądać przez kolejne 12 miesięcy, wiele razy, na komputerze, tablecie lub telefonie. Pamiętaj, żeby wykorzystać pytania, które tam umieściłem w procesie obsługi klientek. Koniecznie pokaż tę część prelekcji osobom pracującym z klientem na recepcji!

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

close
Szkolenia dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetycznych

Napisz, jakie jest Twoje największe wyzwanie w prowadzeniu gabinetu/spa i otrzymasz ode mnie instrukcje, które już wykorzystują setki właścicieli klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów kosmetologicznych oraz SPA w Polsce.

close
Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Opublikowałem to w kategorii Własny biznes

Rafał Mróz

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Pomagam firmom łatwiej uzyskiwać lepsze efekty modyfikując ich strategie marketingowe. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla Siebie - zadzwoń do mnie: 608 37 38 39. Sprawdź szkolenia sprzedażowe które prowadzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *