Sprzedaż przez telefon SZKOLENIE - to najczęściej wybierana przez moich klientów usługa szkoleniowa.
W zależności od oczekiwań uczestników, sytuacji wymagających usprawnień oraz zgłoszonych problemów sprzedażowych, szkolenie trwa od 1 do 3 dni szkoleniowych (po 8h każdy) i obejmuje wybrane lub wszystkie 6 etapów skutecznej sprzedaży telefonicznej:
Sprzedaż przez telefon szkolenie dla handlowców
Sprzedaż przez telefon wykorzystywana jest nie zawsze dosłownie do zawarcia umowy kupna-sprzedaży za pomocą telefonu. W większości firm techniki, których uczę wykorzystują handlowcy i przedstawiciele handlowi do umawiania spotkań przez telefon (z właścicielami firm, decydentami). W tym przypadku telefon służy głównie do pozyskiwania nowych klientów.
Co zrobić gdy...
Najczęstsze problemy, które likwidujemy podczas szkolenia to:
- jak szybko zbudować bazę klientów (leadów), które będą zainteresowane bez tracenia czasu na "klikanie po Internecie"
- jak poradzić sobie z sekretarką, aby chciała połączyć z szefem
- co zrobić, gdy nie chcą słuchać tylko proszą żeby wysłać ofertę mailem
- jak pisać maile z ofertami lub wizytówką firmy, żeby były otworzone, przeczytane i spowodowały telefon zwrotny
- jak reagować na obiekcje i wątpliwości klientów:
- już to mamy
- nie jesteśmy zainteresowani
- nie potrzebujemy (radzimy sobie inaczej)
- inni mają taniej (za drogo)
- jak będziemy zainteresowani to się odezwiemy
- proszę wysłać ofertę mailem
- nie ma szefa
- jak się przygotować na spotkanie i co ze sobą zabrać
- jak używać materiałów reklamowych (folderów, informacji o firmie, wycen) na spotkaniu z klientem
- z jakimi reakcjami na spotkaniu trzeba się liczyć ze strony klienta (negocjacje):
- inni mają taniej
- musimy się zastanowić
- ktoś inny podejmuje decyzję
- kupimy ale tylko, jeśli dostaniemy duży rabat
Sprzedaż telefoniczna szkolenie dla BOK i sprzedawców
Sprzedaż przez telefon, której celem jest zawarcie umowy kupna-sprzedaży albo dosprzedaż (up-sell, cross-sell) moi klienci wykorzystują w:
- bankach i instytucjach finansowych, sprzedających kredyty, pożyczki, lokaty i kraty kredytowe
- ubezpieczeniach i agencjach ubezpieczeniowych sprzedających ubezpieczenia podróżne, zdrowotne, grupowe, polisy posagowe i inwestycyjne
- BOK (biuro obsługi klientów) i infoliniach sklepów internetowych, producentów i dystrybutorów do aktywnej sprzedaży telefonicznej oraz dosprzedaży (np. do złożonych zamówień w sklepie internetowym)
W przypadku sprzedaży przez telefon, uczę właściwego podejścia do najczęstszych punktów oporu i obiekcji:
- nie mam czasu na rozmowę
- nie interesuje mnie to
- proszę mi wysłać ofertę mailem
- skąd macie mój numer?
W przypadku BOK to głównie obsługa istniejących klientów, którzy złożyli zamówienie (dosprzedaż) albo składają reklamację (zwroty, reklamacje).
Cena szkolenia sprzedaż przez telefon
W zależności od kilku kwestii (czas trwania, online czy stacjonarne) szkolenie ze sprzedaży telefonicznej kosztuje od 5600 do 13500 zł netto.
Chcesz dokładną wycenę szkolenia?