Sprzedaż przez telefon SZKOLENIE - to najczęściej wybierana przez moich klientów usługa szkoleniowa.
W zależności od oczekiwań uczestników, sytuacji wymagających usprawnień oraz zgłoszonych problemów sprzedażowych, szkolenie trwa od 1 do 3 dni szkoleniowych (po 8h każdy) i obejmuje wybrane lub wszystkie 6 etapów skutecznej sprzedaży telefonicznej:

Sprzedaż przez telefon szkolenie dla handlowców
Sprzedaż przez telefon wykorzystywana jest nie zawsze dosłownie do zawarcia umowy kupna-sprzedaży za pomocą telefonu. W większości firm techniki, których uczę wykorzystują handlowcy i przedstawiciele handlowi do umawiania spotkań przez telefon (z właścicielami firm, decydentami). W tym przypadku telefon służy głównie do pozyskiwania nowych klientów.
Co zrobić gdy...
Najczęstsze problemy, które likwidujemy podczas szkolenia to:
- jak szybko zbudować bazę klientów (leadów), które będą zainteresowane bez tracenia czasu na "klikanie po Internecie"
 - jak poradzić sobie z sekretarką, aby chciała połączyć z szefem
 - co zrobić, gdy nie chcą słuchać tylko proszą żeby wysłać ofertę mailem
 - jak pisać maile z ofertami lub wizytówką firmy, żeby były otworzone, przeczytane i spowodowały telefon zwrotny
 - jak reagować na obiekcje i wątpliwości klientów:
- już to mamy
 - nie jesteśmy zainteresowani
 - nie potrzebujemy (radzimy sobie inaczej)
 - inni mają taniej (za drogo)
 - jak będziemy zainteresowani to się odezwiemy
 - proszę wysłać ofertę mailem
 - nie ma szefa
 
 - jak się przygotować na spotkanie i co ze sobą zabrać
 - jak używać materiałów reklamowych (folderów, informacji o firmie, wycen) na spotkaniu z klientem
 - z jakimi reakcjami na spotkaniu trzeba się liczyć ze strony klienta (negocjacje):
- inni mają taniej
 - musimy się zastanowić
 - ktoś inny podejmuje decyzję
 - kupimy ale tylko, jeśli dostaniemy duży rabat
 
 
Sprzedaż telefoniczna szkolenie dla BOK i sprzedawców
Sprzedaż przez telefon, której celem jest zawarcie umowy kupna-sprzedaży albo dosprzedaż (up-sell, cross-sell) moi klienci wykorzystują w:
- bankach i instytucjach finansowych, sprzedających kredyty, pożyczki, lokaty i kraty kredytowe
 - ubezpieczeniach i agencjach ubezpieczeniowych sprzedających ubezpieczenia podróżne, zdrowotne, grupowe, polisy posagowe i inwestycyjne
 - BOK (biuro obsługi klientów) i infoliniach sklepów internetowych, producentów i dystrybutorów do aktywnej sprzedaży telefonicznej oraz dosprzedaży (np. do złożonych zamówień w sklepie internetowym)
 
W przypadku sprzedaży przez telefon, uczę właściwego podejścia do najczęstszych punktów oporu i obiekcji:
- nie mam czasu na rozmowę
 - nie interesuje mnie to
 - proszę mi wysłać ofertę mailem
 - skąd macie mój numer?
 
W przypadku BOK to głównie obsługa istniejących klientów, którzy złożyli zamówienie (dosprzedaż) albo składają reklamację (zwroty, reklamacje).
Cena szkolenia sprzedaż przez telefon
W zależności od kilku kwestii (czas trwania, online czy stacjonarne) szkolenie ze sprzedaży telefonicznej kosztuje od 5600 do 13500 zł netto.
Chcesz dokładną wycenę szkolenia?
