Rafał Mróz opinie

Rafał Mróz

sprzedaję i pomagam sprzedawać innym
Przez 104 dni w roku wykonuję zimne telefony bo wiem, że to jest najlepszy sposób zdobywania klientów. Co roku pomagam handlowcom z 40 firm łatwiej pozyskiwać nowych klientów i prowadzić rozmowy handlowe które są najeżone wątpliwościami i oporem. Prawdopodobnie będę umiał pomóc też Twoim ludziom. Oczywiście, o ile to jest dla Ciebie ważne.

SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW

W czym Twoi handlowcy potrzebują wsparcia?

Zdobywanie klientów

Jak sprzedać przez telefon albo umówić spotkanie żeby nie usłyszeć: "Dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani." lub "Mamy już dostawcę."

Instrukcje krok po kroku »

Jak dotrzeć do decydentów?

"Proszę wysłać ofertę mailem" albo sekretarka, która nie przełącza do szefa: pokazuję działające sposoby dotarcia do decydenta.

Sposoby do zastosowania »

Zbijanie obiekcji i obrona ceny

"Za drogo", "Inni mają taniej" to częste obiekcje klientów. Uczę jak rozpoznać "ściemę" i co zrobić, gdy Twoja oferta jest droższa.

Techniki pracy z obiekcjami »

zadzwoń do mnie:

608 37 38 39

Porozmawiamy około 20-40 minut o tym, jakie rezultaty chcesz uzyskać u swoich handlowców i co ich powstrzymuje wg Ciebie przed ich osiągnięciem. Podczas naszej rozmowy sprawdzę, czy jestem właściwą osobą aby dostarczyć Twoim ludziom sprawdzone i działające rozwiązania w trakcie szkolenia dla handlowców. Jeśli tak – pójdziemy krok dalej do omówienia zakresu szkolenia, ankietowania uczestników i dyskusji nad wynikami ankiety.

To co wyróżnia moje szkolenia dla handlowców to:

  • spersonalizowana oferta – dopasowana do Twoich handlowców, oferty którą sprzedają oraz grupy docelowej do jakiej mają trafiać
  • wykorzystanie interaktywnych ćwiczeń w grupach (np. z negocjacji, komunikacji, presji na niską cenę) i praca na Twojej ofercie
  • pigułki wiedzy, które łatwo wdrożyć w porównaniu do kompleksowych i złożonych modeli sprzedażowych

Ponadto Twoi handlowcy:

  • będą oceniać i analizować prawdziwe rozmowy handlowe (nagrania rozmów telefonicznych) zamiast odgrywać stresujące ich scenki z kolegami
  • zmniejszą swoje obawy przed dzwonieniem na zimno (cold-call) dzięki sprawdzonym technikom rozpoczynania rozmów
  • zwiększą skuteczność ofert wysyłanych mailem po rozmowach i spotkaniach.
szkolenie dla handlowców
Scroll to top