Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.

Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]

Co sprawia, że klienci są lojalni? Poznaj 3 kluczowe czynniki

Czym na prawdę jest lojalność? Ludzie tak dużo o niej mówią: jest lojalnośc pracowników, lojalność jednostki wobec grupy, lojaność wobec marki, lojalność małżonków czy jak w tym przypadku – lojalność klientów. Powody dla których jesteś lojalny makaronowi z Lubelli albo firmie która Cię zatrudnia są inne niż te które łączą klienta i profesjonalistę dostarczającego mu […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Dawaj im jakość i wartość!

W poprzednim artykule z cyklu “Jak być polecanym przez klientów?” napisałem żeby dawać klientom więcej niż oczekują. Tym razem chchiałbym pokazać Ci co jeszcze jest ważne żeby Twoi obecni i potencjalni klienci chcieli Cię rekomendować – niezależnie od tego czy coś u Ciebie akurat kupują czy nie. Drogocenny prezent Nie każdy przekaz marketingowy powinien być […]

Deklaracje i zapewnienia. Ile są na prawdę warte dla Twoich klientów?

Kiedyś w Warszawie widziałem na ogrodzeniu budowy reklamę firmy zajmującej się produkcją i montażem konstrukcji stalowych z takim oto sloganem: “W Polsce jesteśmy najlepsi – w Europie: w czołówce najlepszych”. Zacząłem się zastanawiać co ta firma chciała mi – potencjalnemu klientowi – powiedzieć tymi słowami?

7 Sekretów Skutecznego Marketingu: Podsumowanie

Przez ponad miesiąc przesyłałem Ci sekrety, dzięki którym 80% moich klientów odniosło duży sukces w sprzedaży oraz promocji Swoich firm. Co się stało z pozostałymi 20%? O tym za chwilę. Przykłady, które Ci podawałem w tych sekretach są autentyczne i zaręczam Ci, że jeżeli wdrożysz wszystkie wskazówki, o których teraz już wiesz dzięki temu kursowi – również Twoja firma zwiększy zyski, obroty i bazę lojalnych klientów. Jakie są wszystkie sekrety? Poznaj je tutaj!

Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.

Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!

Posts navigation

1 2 3 4 5 6 7