Szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe i handlowe dla sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych. Uczę również pracowników działu telemarketingu i contact center oraz działów obsługi klienta. Moje szkolenia sprzedażowe są projektowane w oparciu o problemy zgłoszone przez uczestników, co w praktyce znaczy, że jest opracowane dokładnie pod Twoją firmę, Twoich ludzi, Wasze produkty i Waszych potencjalnych klientów.

Obejmują wiedzę i ćwiczenia dotyczące tego:

  • skąd pozyskać dane o potencjalnych klientach i jak wykorzystać zewnętrzne bazy, Internet oraz wewnętrzny CRM
  • co zrobić, żeby dotrzeć do decydenta (dyrektora, właściciela) gdy pilnuje go sekretarka
  • jak rozpocząć rozmowę telefoniczną z klientem albo jego sekretarką, żeby ich zainteresować
  • jakim sposobem nakłonić ich do mówienia o potrzebach jakie mają
  • jak wysłać ofertę mailem: napisać ją tak, żeby chcieli ją przeczytać i odpowiedzieć
  • jak radzić sobie z obiekcjami klienta (biznesowego i indywidualnego)
  • co zrobić, żeby zamknąć sprzedaż tak, aby klient miał poczucie, że zrobił świetny interes

Efektem jest poprawa wyników sprzedażowych (widoczna już następnego dnia szkolenia), trwały wzrost motywacji i pozytywne nastawienie handlowców (bo uzyskują lepsze wyniki sprzedażowe mniejszym wysiłkiem). Moje wsparcie dla właściciela procesu (dla szefa sprzedaży) sprawia, że ten łatwiej utrzymać tą pro-sprzedażową atmosferę przez kolejne 9-11 tygodni.

Rafał Mróz Opinie

  • Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    thumb Jakub Michalski
    11/24/2018
  • Pan Rafał potrafi konkretnie wskazać co należy zrobić, podając przy tym praktyczne rozwiązania zrozumiałe dla każdego do natychmiastowego użycia, nie pozostaje nic jak tylko wdrażać te wskazówki i pracować.Rewelacyjny kontakt. POLECAM WSPÓŁPRACĘ . Dziękuję i pozdrawiam R..Zukowski B.T.Żukowska

    thumb Radosław Żukowski
    1/16/2019
  • Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    thumb Magdalena Jacolik
    1/22/2019
  • 5 star review  Polecam, prosto i na temat. Konkretne techniki oraz przykłady wykorzystania ich w życiu sprzedawcy. Bez lania wody i "magicznych sztuczek". Brawo.

    thumb Łukasz Żukowski
    1/30/2018
  • Zawsze podpowie i doradzi skutecznie. Pomocne

    thumb Weronika Golebia
    1/22/2019
  • 5 star review  Pan Rafał Mróz. Rzadko kiedy spotyka się fachowca tej klasy. Profesjonalny, z indywidualnym podejściem do problemu. Chcesz zwiększyć swoją efektywność pracy, sprzedaży? Masz problem z klientem, którego nie możesz rozwiązać? Musisz się umówić z Panem Rafałem na rozmowę. POLECAM!

    thumb Tomasz Janowski
    7/13/2018
  • Jestem początkującym sprzedawcą , ale wszystkie porady Rafała wydają mi się latwe i skuteczne w zastosowaniu. Przekazuje je w sposób jasny i logiczny. Polecam kontakt i korzystanie z podręcznikow wydanych przez Rafała Mroza

    thumb Wanda Rembielinska
    1/24/2019
  • Pan Rafał jest niezwykle kompetentną i pomocną osobą. Polecam Jego usługi każdemu!

    thumb Kuba Lizak
    9/10/2018
  • 5 star review  Panie Rafale bardzo dziękuje za przydatną i konkretną wiedzę , która pan przekazuje pozdrawiam Jolanta Szymańska

    thumb Jolanta Szymanska
    1/31/2018
  • Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    thumb Paweł Latoń
    8/30/2018

Moje CV znajdziesz na LinkedIn – dodaj mnie do swoich znajomych!. W odróżnieniu od większości trenerów i szkoleniowców, ja:

  • Każdego tygodnia, przynajmniej przez 3 dni sam sprzedaję produkty naszej fundacji: certyfikaty językowe i zdobywam partnerów handlowych na naszą ofertę turystyczną. Umawiam spotkania, negocjuję z klientami, dzwonię o płatności. Normalna sprawa.
  • Swoje szkolenia sprzedażowe prezentuję także podczas corocznego kongresu Nowej Sprzedaży

    Publikuję swoje wskazówki dla sprzedawców w branżowych periodykach takich jak Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Marketing w Praktyce oraz Marketer + czy Magazyn Liderka, Beauty Inspiration, Biznes Restauracje & Catering lub Gazeta Ubezpieczeniowa.

  • Co roku prowadzę 30-40 szkoleń sprzedażowych dla działów handlowych z różnych branż.
  • 4-5 razy w roku jestem prelegentem na konferencjach takich jak Kongres Nowej Sprzedaży, Targi eHandlu, Kongres Lojalności Klientów,
  • Przynajmniej 2 razy na kwartał uczestniczę w szkoleniach sprzedażowych i wybieram z nich to, co działa odrzucając to, co jest tylko dobrze sprzedaną teorią
  • W swoim sposobie sprzedaży stosuję modele SPIN, SNAP, The Challenger i sprzedaż konsultacyjną (relacyjną).
  • Jeśli nie sprawdziłem w praktyce jakiegoś rozwiązania – od razu o tym mówię. Zero ściemy.

Skupiam się na efekcie. Łącząc doświadczenia ze sprzedaży, zarządzania firmą, księgowości i controllingu oraz e-marketingu jestem selekcjonerem narzędzi i rozwiązań, które połączone z handlowcem tworzą precyzyjną maszynę sprzedażową.

Szkolenia sprzedażowe – OBSŁUGA KLIENTA

Obsługa klienta to szkolenie sprzedażowe przeznaczone są dla handlowców, sprzedawców i przedstawicieli handlowych, którzy zajmują się sprzedażą bezpośrednią produktów (FMCG, dobra luksusowe i okresowego zakupu) i usług (finansowe, ubezpieczeniowe, dla firm oraz dla osób fizycznych).
Podstawowe problemy, które są rozwiązywane podczas tego  szkolenia sprzedażowego:

  • jak pracować z klientami, aby wracali i powtarzali zamówienia
  • co robić gdy klienci odchodzą do konkurencji?
  • jak sprzedać, gdy klient jest niezdecydowany?
  • jak sobie radzić z obiekcjami klientów?
  • w jaki sposób obsługiwać trudnych klientów?
  • jak wprowadzić podwyżkę, żeby nie stracić klientów?

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkolenia sprzedażowego (9 lub 18 godzin)
Liczba uczestników: do 18 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 4500 do 11200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu w Polsce lub online.

Szkolenia sprzedażowe – SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON i umawianie spotkań

Sprzedaż przez telefon (sprzedaż telefoniczna, umawianie spotkań przez telefon) to zwykle pierwszy kontakt z klientem B2B i indywidualnym. Nawet jeśli do sprzedaży dochodzi na spotkaniu, to zwykle trzeba to spotkanie umówić – przez telefon. Szkolenia sprzedażowe dla sprzedawców telefonicznych dedykowane są osobom z działu obsługi klienta oraz dla telemarketerów i handlowców, którzy telefonicznie pozyskują klientów z zimnych baz oraz sprzedają i prowadzą obsługę posprzedażową (telefoniczne utrzymanie klientów np. przy kolejnych zamówieniach/odnawianiu prenumeraty/umowy na kolejny okres).

Szkolenia sprzedażowe tego typu przydatne są wszędzie tam, gdzie pozyskuje się klientów (sprzedaż) lub umawia z nimi spotkania z zimnych baz lub ciepłych baz, które długo nie utrzymywały kontaktu (np. klienci którzy od kilku lat nie kupują). W praktyce każda transakcja zazwyczaj rozpoczynana jest przez telefon, więc to szkolenie doskonale sprawdza się u przedstawicieli handlowych B2B oraz sprzedawców B2C.

Na szkoleniu, daję jak na dłoni rozwiązania tych kluczowych problemów:

  • jak zainteresować rozmówcę już przy samym rozpoczęciu rozmowy?
  • co zrobić, aby klienci nie reagowali oporem już po podniesieniu słuchawki?
  • jak przez telefon prezentować produkty/usługi, aby klienci nie szukali wymówek?
  • w jaki sposób pisać maile i adresować dokumenty, katalogi i foldery aby zostały przeczytane?
  • jak sprawić, aby klienci chcieli do Ciebie kupić (albo powiedzieli Ci, co ich powstrzymuje)?
  • co zrobić, gdy klienci mają wątpliwości dotyczące oferty (cena, przydatność, porównanie do konkurencji i Internetu)?

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 2 lub 3 dni szkolenia sprzedażowego (18 lub 24 godziny)
Liczba uczestników: 2-40 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 3500 do 13200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu (np. siedziba firmy na terenie Polski, Słowacji, Czech lub Austrii i Węgier) lub online.

Szkolenia sprzedażowe – OBSŁUGA KLIENTA w sklepie internetowym

Obsługa klienta w sklepie internetowym to szkolenie sprzedażowe, które zaprojektowałem specjalnie dla e-commerce. Przeznaczone jest dla pracowników działów obsługi klienta w sklepach internetowych i contact center w ecommerce. Korzystają z niego firmy, które sprzedają przez internet towary dla klientów indywidualnych (odzież, biżuteria, żywność, meble, wykończenie wnętrz, części samochodowe, ubezpieczenia itp.). Drugą grupą są sklepy internetowe które są w istocie hurtowniami internetowymi obsługującymi zamówienia firm (B2B).

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się między innymi:

  • jak zmienić decyzję klienta o zwrocie towaru na wymianę na inny
  • co powiedzieć gdy wynik reklamacji jest niekorzystny dla klienta aby go nie stracić
  • jak wykorzystać negatywne opinie które zostawiają w Internecie niezadowoleni klienci
  • w jaki sposób rozmawiać z rozgoryczonymi klientami (przesyłka zaginęła, zamówienie jest długo realizowane)
  • jak odpisywać na maile informacyjne do klientów żeby kupowali tu i teraz
  • w jaki sposób robić dosprzedaż (upsell i cross-sell) w contact center sklepu internetowego
  • jak informować ich o nieoczekiwanych zmianach (brak towaru, wyższa cena, dłuższy czas oczekiwania)

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkolenia sprzedażowego (9 lub 18 godzin)
Liczba uczestników: do 18 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 4500 do 11200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu w Polsce lub online.

Szkolenia sprzedażowe – Jak zdobywać polecenia i rekomendacje od klientów

Jak zdobywać polecenia od klientów? Wszystko zależy od właściwych momentów, w których handlowiec prosi klienta o polecenie albo rekomendację do swoich znajomych. Rekomendacje w ogóle nie są wykorzystywane w Polsce choć są najtańszym sposobem pozyskiwania klientów.

Ten sposób zdobywania nowych klientów świetnie sprawdza się w bardzo wąskich i hermetycznych branżach (np. odczynniki chemiczne dla laboratoriów, tkaniny tapicerskie, specjalistyczna karma dla zwierząt, usługi wysokościowe itp.). Onieśmielające efekty uzyskiwali jednak ci z moich klientów, którzy obsługują klientów indywidualnych: np. agenci ubezpieczeniowi, pośrednicy kredytowi, kliniki medycyny estetycznej i gabinety kosmetologiczne czy… producenci okien. Na tym szkoleniu sprzedażowym uczę jak:

  • otrzymywać tylko kontakty do takich klientów, którzy rzeczywiście chcą kupić (a nie do jego znajomych, którzy nie są zainteresowani),
  • uzyskiwać co najmniej 12% nowych klientów rocznie wyłącznie dzięki poleceniom obecnych klientów
  • wykorzystywać 11 sytuacji w kontaktach z klientem, które są najlepszą okazją do otrzymania numeru do znajomego
  • wykorzystać każdy rodzaj spotkania, biznes-mikser czy networking do zdobycia poleceń,
  • poprosić o polecenie tak, żeby klient dobrze się z tym czuł i sam chciał Ci pomóc
  • robić to bez wrażenia, że prosisz o łaskę (i jesteś w podrzędnej roli).

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 1 dzień szkolenia sprzedażowego (8 godzin)
Liczba uczestników: do 18 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 3500  do 13200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu (np. siedziba firmy na terenie Polski, Słowacji, Czech lub Austrii i Węgier) lub online.

Konsultacje i doradztwo

Przeznaczone jest dla osób, które chcą rozwiązać swoje konkretne problemy związane z tematyką szkoleń sprzedażowych (sprzedaż osobista, telefoniczna, umawianie spotkań, zdobywanie nowych klientów). Podczas konsultacji dyskutowane są wskazane wcześniej problemy i wątpliwości, wraz z podaniem konkretnych rozwiązań oraz instrukcji działania.

Każda konsultacja indywidualna obejmuje przygotowanie planu działania (jeśli taka jest specyfika konsultacji) oraz audytu powykonawczego po wdrożeniu tego planu w życie.

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: wg potrzeb
Liczba uczestników: 1-4 osoby
Ile kosztują konsultacje? w zależności od kilku kwestii to jest kwota 1150 zł do 450 zł netto za 1 godzinę
Gdzie się odbywają? Zdalnie – przez telefon lub Skype albo osobiście – w siedzibie u klienta lub w Nowym Sączu

Jak wygląda proces przygotowania szkolenia sprzedażowego?

Wszystkie szkolenia sprzedażowe są dopasowywane do firmy: jej pracowników, produktów, grupy docelowej (potencjalnych klientów), konkurencji i . Po podpisaniu umowy szkoleniowej i opłaceniu pierwszej części umowy, proszę o wypełnienie krótkiej ankiety. Wyniki ankiety omawiam z właścicielem procesu (szef sprzedaży). W oparciu o te dane dopracowuję wcześniej ustalony plan szkolenia tak, aby z listą zagadnień z ankiet wszystkie ważne elementy były omówione i przepracowane na szkoleniu.

Po każdym dniu szkolenia sprzedażowego proszę o spotkanie z właścicielem procesu (szef sprzedaży) aby omówić wnioski i spostrzeżenia. Po szkoleniu rozliczamy pozostałą część usługi fakturą VAT i ustalamy kolejne działania jakie zostaną podjęte aby prowadzić rozpoczęty szkoleniem proces we właściwym kierunku.

Jak zamówić szkolenia sprzedażowe lub konsultację?

Po prostu napisz do mnie: rafal.mroz@wykorzystajto.pl lub zadzwoń: 608 37 38 39. Porozmawiamy na temat tego, w jaki sposób mogę pomóc Tobie, Twojej firmie i Twoim pracownikom.

Dodatkowo, każde ze szkoleń można objąć dofinansowaniem KFS, ponieważ posiadamy stosowne certyfikaty i znak jakości (PARP – Baza Usług Rozwojowych) i wpisy (Rejestr Instytucji Szkoleniowych) co sprawia, że możesz uzyskać nawet 100% zwrotu jego kosztu.

Rafał MrózRafał Mróz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Scroll to top