Miesiące mijają i Twoi dawni klienci już o Tobie zapomnieli. Taka jest prawda. Nie ma znaczenia jak doskonałe masz produkty i obsługę – Twoi klienci są zajęci swoimi sprawami i większość sobie już Ciebie nie przypomni. Jak więc sprawić żeby pamiętali? I to tak, żeby jeszcze Cię polecać innym, przy każdej okazji?
Tag: klienci
Sekret 4. Twój sposób sprzedaży – zamień „polowanie” na „hodowlę”
Zamień polowanie na żniwa! Ten sekret ma kluczowe znaczenie bo całkowicie zmieni wydajność Twojej pracy i wysokość zysków. Dzięki niemu obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie. Sprzedajesz? Bądź rolnikiem a nie myśliwym!
Sekret 3. Wszystko ma swój czas. Sprzedaż też.
Sekret trzeci mówi o tym że właściwy czas jest najważniejszy w sprzedaży. Zapewne wiesz o tym że klient nie kupuje dlatego bo masz atrakcyjny produkt albo super cenę – ale wtedy gdy jest gotowy na zakup. Kiedy potrzebuje produktu. Dlatego musisz być przy kliencie we właściwym czasie. Jak to zrobic?
Sekret 2. Wybieranie najlepszych kąsków i 3 typy potencjalnych klientów
Poznaj drugi sekret skutecznego marketingu. Sprzedając możesz spotkać trzy rodzaje potencjalnych klientów. Gorących którzy kupią natychmiast, Ciepłych którzy nie są jeszcze zdecydowani i Zimnych którzy nie są zainteresowani. Jak trafiać do nich żeby sprzedać najwięcej?
Sekret 1. Właściwa treść, właściwy klient i właściwy czas
Na pewno nie raz zastanawiałeś jak sprawić żeby Twój marketing był skuteczny. Czyli żeby przynosił owoce w postaci nowych klientów, większej sprzedaży, większego zysku. Poznaj pierwszą lekcję darmowego kursu Skutecznego Marketingu.
Czy szukasz klientów na portalach społecznościowych?
Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z […]
Chcesz sprzedać? Ale jak kiedy Twoja cena nie jest najniższa?
Przykład wpływu ryzyka zakupowego na decyzję klientów o wyborze makaronu.
Czy znasz 5 narzędzi Google które pomogą Ci przegonić konkurencję?
Możesz uwielbiać Google albo go nienawidzić – jako użytkownik, konsument, webmaster, programista, biznesmen. Cokolwiek jednak nie sądzisz, Google dostarcza właścicielom biznesów (nie tylko internetowych!) mnóstwa bardzo ciekawych informacji w prosty i przystępny sposób. Informacji które mogą sprawić że biznes się rozwinie albo upadnie. Że konkurencja będzie przed Tobą albo Ty przed nimi. Że poznasz potrzeby […]