Tworzenie stron internetowych: Skupiasz się na Sobie czy na kliencie?

W styczniu 2010 roku moim klientem była firma zajmująca się usługami porządkowymi  – sprzątaniem biur, posesji, koszeniem trawników, usługami konserwacyjnymi. Właściciel, choć prowadził tą firmę 8 lat, nie miał strony internetowej, jedynie kilka wizytówek na portalach typu Panorama Firm czy YellowPages. Klientów, których pozyskał dzięki tym wizytówkom na przestrzeni ostatnich 6 lat było raptem kilku. […]

Social Media: Co można a czego nie można robić w pracy?

eMarketer opublikował artykuł z którego zainteresowało mnie kilka danych. Polecam lekturę całego ale ja skupię się tylko na jednym zagadnieniu. Chodzi o to co robią pracownicy na serwisach social media. Co uważają za akceptowalne a co nie. Badanie które mnie zainteresowało dotyczy rynku amerykańskiego ale sądzę że jest duża korelacja z naszym polskim podwórkiem. Cytowana […]

Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.

Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]

Co sprawia, że klienci są lojalni? Poznaj 3 kluczowe czynniki

Czym na prawdę jest lojalność? Ludzie tak dużo o niej mówią: jest lojalnośc pracowników, lojalność jednostki wobec grupy, lojaność wobec marki, lojalność małżonków czy jak w tym przypadku – lojalność klientów. Powody dla których jesteś lojalny makaronowi z Lubelli albo firmie która Cię zatrudnia są inne niż te które łączą klienta i profesjonalistę dostarczającego mu […]

Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!

Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Dawaj im jakość i wartość!

W poprzednim artykule z cyklu “Jak być polecanym przez klientów?” napisałem żeby dawać klientom więcej niż oczekują. Tym razem chchiałbym pokazać Ci co jeszcze jest ważne żeby Twoi obecni i potencjalni klienci chcieli Cię rekomendować – niezależnie od tego czy coś u Ciebie akurat kupują czy nie. Drogocenny prezent Nie każdy przekaz marketingowy powinien być […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Daj im więcej niż oczekują!

Jak otrzymywać rekomendacje i polecenia od Swoich klientów? Jak sprawić żeby potencjalni klienci Cię zauważyli pamiętali o Tobie? Jak sprawić żeby zarabiać więcej oferując takie same produkty jak Twoi konkurenci?Ten wakacyjny obrazek z boku może wydać Ci się nietrafiony. Ale chcę pokazać Ci przykład który jest bezpośrednio związany z wakacjami i turystyką. Oraz z tematem […]

Posts navigation

1 2 3 8 9 10 11 12 13 14 15