Umiejętne wycenianie Twoich produktów to najlepsza i najpowszechniejsza strategia biznesowa. I mimo, że to wydaje się być oczywiste, to jednak stategia ta wcale nie jest właściwie stosowana ani dobrze poznana przez większość firm. Powiedz szczerze – czy wiesz jak wycenić produkt? Jak ustalić cenę towaru? Ile ma kosztować Twoja usługa?
Tag: przykłady
Jak umawiać spotkania przez telefon, z klientem który nie ma dla Ciebie czasu?
Wszyscy jesteśmy zajęci. Taki czas. Mamy maile, komórki, smsy, TVN24, Internet – to wszystko sprawia, że informacje docierają do nas natychmiast i biznes dzieje się szybciej. Jak umówić się z klientem, który nigdy nie ma dla Ciebie czasu? To wcale nie jest takie trudne.
Poznaj 6 etapów skutecznej sprzedaży i pytania, które musisz zadać
Sprzedaż, sama w sobie, w większości przypadków to bardzo prosty proces. Pamiętam znajomego, który pokazał mi kiedyś jak wygląda proces sprzedaży wdrożenia systemu SAP, w firmie, w której pracuje. Dwadzieścia dwa etapy. Szok! Oczywiście są produkty czy usługi, które wymagają większej liczby kroków – ale większość – zdecydowana większość – to na prawdę proste procesy. […]
Poznaj 7 kroków do 1 miejsca na Mapie Google w Twoim mieście
Kiedy wpiszesz w Google nazwę Twojej branży albo produktu i dodasz miasto – oprócz wyników wyszukiwania pojawi się mapka miejscowości i lista firm. Chcesz być wśród nich, albo na 1 miejscu? To prostsze niż myślisz. Wykonaj tylko 7 kroków, które wypozycjonują Cię w wynikach wyszukiwania lokalnego!
Pozycjonowanie: Użyj multimediów i plików żeby mieć wyższą pozycję w Google!
Nawet jeżeli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu możesz podnieść pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebne Ci do tego będzie trochę multimediów i plików takich jak arkusze kalkulacyjne, prezentacje Powerpoint’a czy skany dokumentów. Najfajniejsze jest to, że możesz przygotować je samodzielnie, a efekty będą utrzymywać się bardzo długo.
Jak reklamować firmę w swoim mieście? Zrób dobrą stronę adresową!
Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!
Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?
Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]