Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!
Tag: przykłady
Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?
Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Tworzenie stron internetowych: 6 spraw, o których musisz wiedzieć zlecając nową stronę
Wiele firm po jakimś czasie decyduje się na zmianę swojej aktualnej strony internetowej. Właściciel czasem stwierdza po prostu, że stara strona mu się już nie podoba i chce mieć coś nowego. Zleca wykonanie firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych nie zwracając uwagi na to jak ona to zrobi. Właściciel firmy nie ma pojęcia jak działają […]
Czy znasz 5 sposobów na stworzenie najlepszych pracowników?
Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że większość mikroprzedsiębiorstw i małych firm to „koncert solisty”. Solistą jest najczęściej właściciel. Zarządzanie ludźmi to największe wyzwanie szefa. Nie wiem czy znane jest Ci powiedzenie że problemy są tam gdzie są ludzie. Maszyny, pieniądze, budynki, komputery – nie mają emocji. Wykonują polecenia i funkcjonują tak jak zostały […]
Tworzenie stron internetowych: Skupiasz się na Sobie czy na kliencie?
W styczniu 2010 roku moim klientem była firma zajmująca się usługami porządkowymi – sprzątaniem biur, posesji, koszeniem trawników, usługami konserwacyjnymi. Właściciel, choć prowadził tą firmę 8 lat, nie miał strony internetowej, jedynie kilka wizytówek na portalach typu Panorama Firm czy YellowPages. Klientów, których pozyskał dzięki tym wizytówkom na przestrzeni ostatnich 6 lat było raptem kilku. […]
Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.
Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]
Co sprawia, że klienci są lojalni? Poznaj 3 kluczowe czynniki
Czym na prawdę jest lojalność? Ludzie tak dużo o niej mówią: jest lojalnośc pracowników, lojalność jednostki wobec grupy, lojaność wobec marki, lojalność małżonków czy jak w tym przypadku – lojalność klientów. Powody dla których jesteś lojalny makaronowi z Lubelli albo firmie która Cię zatrudnia są inne niż te które łączą klienta i profesjonalistę dostarczającego mu […]