Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]
Tag: przykłady
Chcesz żeby klienci Cię polecali? Daj im więcej niż oczekują!
Jak otrzymywać rekomendacje i polecenia od Swoich klientów? Jak sprawić żeby potencjalni klienci Cię zauważyli pamiętali o Tobie? Jak sprawić żeby zarabiać więcej oferując takie same produkty jak Twoi konkurenci?Ten wakacyjny obrazek z boku może wydać Ci się nietrafiony. Ale chcę pokazać Ci przykład który jest bezpośrednio związany z wakacjami i turystyką. Oraz z tematem […]
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?
Sekret 4. Twój sposób sprzedaży – zamień „polowanie” na „hodowlę”
Zamień polowanie na żniwa! Ten sekret ma kluczowe znaczenie bo całkowicie zmieni wydajność Twojej pracy i wysokość zysków. Dzięki niemu obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie. Sprzedajesz? Bądź rolnikiem a nie myśliwym!
Sekret 1. Właściwa treść, właściwy klient i właściwy czas
Na pewno nie raz zastanawiałeś jak sprawić żeby Twój marketing był skuteczny. Czyli żeby przynosił owoce w postaci nowych klientów, większej sprzedaży, większego zysku. Poznaj pierwszą lekcję darmowego kursu Skutecznego Marketingu.