Jak zakończyć rozmowę sprzedażową przez telefon?

O ile pierwsze wrażenie odgrywa fundamentalną rolę na początku rozmowy, zachęcając klienta do kontynuowania dialogu, to ostatnie wrażenie – które buduje się przy zakończeniu rozmowy – odpowiada za to, jakie ogólne odczucie będzie miał nasz rozmówca po tym dialogu. I czy będzie chciał rozmawiać po raz kolejny. Oto kolejny artykuł z cyklu „Skuteczna sprzedaż przez […]

Jak prosić o polecenia: 10 największych błędów sprzedawców

Jak prosić o polecenia? Na każdym szkoleniu MLM a nawet podczas spotkań sponsorów z kandydatami mowa jest o zdobywaniu poleceń, rekomendacji i telefonów do znajomych po to, żeby łatwiej było sprzedać swoją ofertę. Jest w tym dużo logiki, bo badania mówią jednoznacznie, że marketing rekomendacji i poleceń jest najskuteczniejszą i najtańszą formą zdobywania nowych klientów. […]

Zamykanie sprzedaży: Jak prosić klienta o zakup?

Większość ludzi nie lubi lub boi się prosić z prostego powodu, który ma głębokie podłoże psychologiczne: prosi osoba słaba, bezradna, która nie umie sobie poradzić. Nikt nie lubi się tak czuć, dlatego ludzie jak ognia unikają wszelkich próśb. A sprzedawcy szczególnie, mimo, że niesamowitą siłę prośby wykazali Cialdini, Ascani, Rittle, Seligman, Bush, Kirsch, Zuckerman, Lazzaro […]

Ile kosztuje zdobycie klienta przez telefon?

Jeśli trafiłeś na ten artykuł dlatego, bo chcesz zlecić zdobywanie klientów jakiejś firmie telemarketingowej (albo zwykłym freelancerom) i nie wiesz ile im za to zapłacić – nie znajdziesz tutaj odpowiedzi (najlepiej zapytaj ich ile chcą za to pieniędzy). Ten tekst powstał dla właścicieli firm telemarketingowych oraz firm, które mają własne działy telemarketingu i zastanawiają się […]

Jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych?

To jest pytanie, które spędza sen z powiek wielu właścicieli firm, którzy zdobywają klientów za pomocą rozmów telefonicznych – oraz setek sprzedawców i telemarketerów zatrudnionych w tych firmach. Ci pierwsi – chcą efektywnie wykorzystać pracowników oraz ich czas. Ci drudzy – chcą więcej zarobić. Czy i jak można zwiększyć ilość transakcji podczas sprzedaży telefonicznej? Ten […]

Zadawanie pytań: Jak nakłonić klienta do zakupu?

W czasach, kiedy nabywcy są wyedukowani, rynek dojrzały, a dostępność substytutów powszechna – prezentacja oferty jest kwestią kluczową. To tak samo trudne, jak nakłonić kogoś pływającego w krystalicznie czystym strumieniu do wypicia wody z plastikowej butelki, za którą dodatkowo musi zapłacić.

Posts navigation

1 2 3 4 5 6 9 10 11