Na co zwraca uwagę klient, kiedy kupuje?

Zagadnienie, które intryguje każdego sprzedawcę i producenta. Co jest ważne dla klienta kiedy kupuje? Jakość? Ilość? Cena? Cechy? Korzyści? Na pewno. Ale jest coś ponad tym wszystkim. O tym właśnie napisałem w kolejnym numerze Marketing w Praktyce.

Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…

O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym „portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.

Jak zamienić marzenia w rzeczywistość?

Przedsiębiorca powinien, a nawet musi być marzycielem, bo tylko wtedy rozwinie się jego firma. Ale marzenia to również wstyd i strach, że zrealizowanie ich może się nie udać. Dlatego umiejętność zamiany marzeń w rzeczywistość jest tak ważna. Zobacz, jak możesz ją w sobie wykształcić!

Pliki graficzne WebP – ile możesz zarobić ucząc się od Google?

O tym, że Google ma świra na punkcie szybkości świat wie już od bardzo dawna. Pomyśl – już sam fakt bardzo szybkiego wyszukiwania wśród miliardów dokumentów i stron internetowych tego co akurat wpisałeś do wyszukiwarki robi wrażenie. Zazwyczaj wyniki otrzymujesz po pół sekundy (dokładny czas wyszukiwania widzisz tuż pod okienkiem zapytania). Szybka strona www = […]

Sezon ogórkowy? Sprzedaj więcej, zarób więcej!

W Nowym Sączu jest targ. Nazywa się go od dawien dawna „rynkiem maślanym”. Nie sprzedaje się tutaj tylko masła – również warzywa, kwiaty, płyty z muzyką disco-polo i skórzane pantofle. Mnóstwo towaru, mnóstwo handlarzy i mnóstwo klientów. Przeczytaj, ile można się nauczyć od jednego handlarza… ogórkami. Zapraszam!

Posts navigation

1 2 3 5 6 7 8 9 10 11