Na co zwraca uwagę klient, kiedy kupuje?

Marketing w Praktyce - luty 2011

Choć nie napisałem żadnego artykułu na stronie, to wcale nie próżnuję. Mamy kilkanaście zleceń na dedykowane szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta, 3 spore projekty internetowe i do tego trochę pracy z doradztwa zawodowego i edukacyjnego. Dodatkowo każdego dnia przeznaczam godzinę na udzielanie bezpłatnych porad dla wszystkich, którzy do mnie napiszą. Mimo tak napiętego grafiku znalazłem czas na to, żeby napisać kolejny artykuł do miesięcznika Marketing w Praktyce – do nabycia w Empiku od lutego. Artykuł bazował jak poprzedni – na jednym z moich szkoleń sprzedażowych. O czym?

Zagadnienie, które intryguje każdego sprzedawcę i producenta. Co jest ważne dla klienta kiedy kupuje? Jakość? Ilość? Cena? Cechy? Korzyści? Na pewno. Ale jest coś ponad tym wszystkim. Bo klienci NIGDY nie kupują produktów najwyższej jakości lub najdroższych. Nigdy nie kupują też tych najgorszych lub najtańszych. Z różnych powodów. Jednak najbardziej istotne jest to, że… No właśnie. O tym co tak na prawdę klient bierze pod uwagę dokonując wyboru produktu – w lutowym numerze Marketingu w Praktyce. Tekst trafił nawet na okładkę miesięcznika, więc chyba jest odkrywczy :) Wszystko dzięki temu, ujawnieniu faktów dotyczących tego, dlaczego klienci kupują.

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Ebook "Jak zacząć rozmowę cold-call?"

Zapisz się na mój BEZPŁATNY kurs "Techniki Sprzedaży" i odbierz EBOOKA o sprzedaży telefonicznej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to top