Jak ustalić ceny w salonie beauty?

Jak ustalić ceny w salonie beauty? Czemu ceny są ważne? Odruchowa odpowiedź na to pytanie brzmi: bo mogą utrzymać Twój salon. Oprócz utrzymania dają Ci także zysk – czyli nagrodę za ponoszone ryzyko swojej działalności. Ale to nie jest cała prawda o cenach, dlatego jeśli ustalasz swoje ceny wyłącznie w oparciu o matematykę zwykle tracisz […]

Jak zaprojektować cennik, żeby pomagał sprzedawać więcej?

Jak zaprojektować cennik, żeby pomagał sprzedawać więcej? Na cenniku i listach asortymentowych pracuje mnóstwo firm. Cenniki są stałym elementem gdy wysyła się ofertę mailem. Cennik jest widoczny w biznesie usługowym – od gabinetu lekarskiego, przez punkt naprawy AGD po wypożyczalnie nart.  Cennik to także menu w food-truckach i ekskluzywnych restauracjach. Właściwe podejście do tego jak […]

Jak odmówić klientowi?

Jak odmówić klientowi? Sposób, którego się za chwilę nauczysz działa nie tylko w salonie kosmetycznym, SPA czy klinice medycyny estetycznej. Jest tak uniwersalny i skuteczny że pomoże Ci w każdej codziennej sytuacji. Jak odmówić klientce rabatu albo postawić granicę, gdy nie chcesz się zgodzić na jego prośbę? Niezależnie od tego jaki jest Twój poziom asertywności […]

Czy warto dawać rabaty? (w biznesie beauty&spa)

Czy i jaką politykę rabatową warto stosować, żeby na niej zyskać? Jak przekonać klienta do swoich cen, nawet jeśli mamy drożej, niż inni? Jakie programy lojalnościowe są skuteczne i dlaczego, a jakie nie mają sensu? Rafał Mróz, specjalista sprzedaży i pomagania firmom w zwiększaniu sprzedaży podpowiada, jak znaleźć najlepsze odpowiedzi na nurtujące niemal wszystkich managerów […]

3 nietypowe sposoby na zwiększenie liczby gości (i zysku) w restauracji

Zwiększenie liczby gości w restauracji to złożona sprawa. Ludzie, którzy zjedli zęby na biznesie restauracyjnym wiedzą, że nie da się tego osiągać jeśli nie ma właściwych ludzi na właściwym miejscu. Bo to pracownicy decydują o tym, czy klienci będą wracać, rekomendować Cię znajomym i polecać w Internecie. To oni każdego dnia decydują czy raz pozyskani […]

Co zrobić, gdy firma zaczyna Cię przerastać?

Firma, która przestała być rodzinnym małym biznesem musi kierować się innymi zasadami w porównaniu z czasem, gdy wszystko można było załatwić pomiędzy 2-5 osobami, bo wszystkie widziały się codziennie (często przy wspólnym stole). Właściciele, którzy nadal zarządzają dużą firmą firmą tak jakby nadal była mała tracą wiele: udział w rynku – stosując te same metody […]

Jak zwiększyć lojalności klientów? Żartujesz, prawda?

Jak zwiększyć lojalność klientów? To pytanie zadają sobie prawie wszyscy sprzedawcy i właściciele firm. Napisałem prawie wszyscy bo wykluczam monopolistów – nie sądzę, żeby np. PGNiG czy miejskie wodociągi zadawały sobie takie pytanie. W pozostałych przypadkach, gdzie działa wolny rynek i nieskrępowana konkurencja każdy chciałby mieć lojalnych klientów. Takich, którzy kupują często, drożej niż ostatnio, z […]

Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W pół godziny pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty. Zobaczyli też jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż. Co szybko zwiększy zysk w Twoim biznesie beauty? Pokażę Ci kilka […]

Posts navigation

1 2 3 4 13 14 15