Jak ustalić ceny w salonie beauty?

Jak ustalić ceny w salonie beauty? Czemu ceny są ważne? Odruchowa odpowiedź na to pytanie brzmi: bo mogą utrzymać Twój salon. Oprócz utrzymania dają Ci także zysk – czyli nagrodę za ponoszone ryzyko swojej działalności. Ale to nie jest cała prawda o cenach, dlatego jeśli ustalasz swoje ceny wyłącznie w oparciu o matematykę zwykle tracisz […]

Jak sprzedawać pakiety?

Jak sprzedawać pakiety? Pakiety usług to popularna forma zachęcania klienta do tego, żeby wydał więcej pieniędzy. Sprzedaż pakietów ma kilka zalet: klienci którzy kupili pakiet przychodzą częściej, ta częstotliwość stanowi dodatkową okazję do upsellingu, masz większy obrót, klient w zamian za upust zostawia Ci więcej gotówki. Jak sprzedawać pakiety? Pokaż, że to okazja! Założenie jest […]

Jak zaprojektować cennik, żeby pomagał sprzedawać więcej?

Jak zaprojektować cennik, żeby pomagał sprzedawać więcej? Na cenniku i listach asortymentowych pracuje mnóstwo firm. Cenniki są stałym elementem gdy wysyła się ofertę mailem. Cennik jest widoczny w biznesie usługowym – od gabinetu lekarskiego, przez punkt naprawy AGD po wypożyczalnie nart.  Cennik to także menu w food-truckach i ekskluzywnych restauracjach. Właściwe podejście do tego jak […]

Czy warto dawać rabaty? (w biznesie beauty&spa)

Czy i jaką politykę rabatową warto stosować, żeby na niej zyskać? Jak przekonać klienta do swoich cen, nawet jeśli mamy drożej, niż inni? Jakie programy lojalnościowe są skuteczne i dlaczego, a jakie nie mają sensu? Rafał Mróz, specjalista sprzedaży i pomagania firmom w zwiększaniu sprzedaży podpowiada, jak znaleźć najlepsze odpowiedzi na nurtujące niemal wszystkich managerów […]

10 zachowań, którymi oddalasz szansę na sprzedaż

W większości firm 80% czasu przeznaczonego na edukację sprzedawców poświęcane jest na poszerzanie wiedzy o produkcie a 20% na techniki i psychologię sprzedaży i organizację. W efekcie kształtuje się eksperta produktowego, który nie umie właściwie pokazać swojej wiedzy, bo w kontakcie z klientami reaguje niewłaściwie. Ten artykuł po raz pierwszy ukazał się w magazynie “Nowa […]

Jak odzyskać klienta, który wcześniej kupował?

Cały najnowszy numer MarketerPlus porusza temat obsługi klienta. Tak się akurat złożyło, że mój tekst także tam się znalazł – poszedł na “pierwszy ogień” w spisie treści. Polecam lekturę całego numeru, bo jest to solidna dawka konkretnej wiedzy – ale dzisiejszym wpisem chciałem nawiązać do kilkunastu (było ich dokładnie 30) maili i wiadomości na Facebook, […]

Posts navigation

1 2 3