Czy szukasz klientów na portalach społecznościowych?

Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z […]

Sprzedaż: co kieruje klientami podczas zakupów?

Nie ważne jak doskonała jest Twoja usługa czy produkt, jak innowacyjne i unikatowe ma cechy – jeżeli trafi na apatycznego konsumenta to po prostu do niego nie trafi. Musisz zapukać do jego serca i emocji żeby przekonać go że potrzebuje tego co sprzedajesz. Wzbudzić w nim pragnienie, pożądanie, unaocznić potrzeby z których być może nie zdawał sobie nawet sprawy. Jak to zrobić?

Jak sprzedawać więcej: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoich klientach

Ostatnio napisałem tym, co musisz wiedzieć o swoich przyszłych klientach. Ale co musisz wiedzieć o tych którzy już od Ciebie kupują? O tych dzięki którym żyjesz a Twój interes działa? Co musisz wiedzieć, żeby działał jeszcze lepiej i zarabiał jeszcze więcej pieniędzy? Oto 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoim kliencie aby sprzedawało Ci się […]

Zdobywanie klientów: co musisz o nich wiedzieć, aby im sprzedać?

Poprzednio napisałem o emocjach, które sprzedają w odróżnieniu od korzyści i cech, które już przestały działać. Żeby taka sprzedaż była jeszcze skuteczniejsza musisz wiedzieć jeszcze coś. Właściwie 7 “cosiów”. Idealnie – wszystkie, ale wystarczy choć kilka z nich. Żeby zaadresować emocje musisz wiedzieć coś o osobie której chcesz je dać poczuć. Czy dokładniej – poznać […]

4 pytania dotyczące skutecznego email marketingu

Gdy ludzie którym pomagałem zrozumieli potrzebę prowadzenia email marketingu, zawsze zadawali mi wiele pytań na ten temat. Najczęściej pojawiały się cztery, które pewno i dla Ciebie są zagadką jeżeli mailing i email marketing to dla Ciebie nowość. Dlatego na łamach mojego serwisu dowiesz się jakie są najczęstsze problemy w prowadzeniu samodzielnych mailingów oraz jak je […]

Dlaczego reklama Twojej firmy jest nieskuteczna?

Kiedyś, od jednego ze swoich klientów usłyszałem słowa, które bardzo mi się spodobały: “Wiem że marnuję połowę swoich wydatków na reklamę. Problem w tym że nie wiem którą połowę!”. Śmieszne ale prawdziwe. Zacząłem zastanawiać się nad wszystkimi przypadkami które obserwowałem, w których uczestniczyłem a które dotyczyły reklamy. I doszedłem do tego samego wniosku. Reklama po […]

Posts navigation

1 2 3 6 7 8 9