Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!

Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Dawaj im jakość i wartość!

W poprzednim artykule z cyklu “Jak być polecanym przez klientów?” napisałem żeby dawać klientom więcej niż oczekują. Tym razem chchiałbym pokazać Ci co jeszcze jest ważne żeby Twoi obecni i potencjalni klienci chcieli Cię rekomendować – niezależnie od tego czy coś u Ciebie akurat kupują czy nie. Drogocenny prezent Nie każdy przekaz marketingowy powinien być […]

Deklaracje i zapewnienia. Ile są na prawdę warte dla Twoich klientów?

Kiedyś w Warszawie widziałem na ogrodzeniu budowy reklamę firmy zajmującej się produkcją i montażem konstrukcji stalowych z takim oto sloganem: “W Polsce jesteśmy najlepsi – w Europie: w czołówce najlepszych”. Zacząłem się zastanawiać co ta firma chciała mi – potencjalnemu klientowi – powiedzieć tymi słowami?

Wtopiłeś? Poznaj 5 kroków jak przekuć porażkę na sukces!

Zawsze powinieneś dążyć do doskonałości – jako człowiek i jako przedsiębiorca. Japończycy taki ciągły proces doskonalenia określają mianem „kaizen”. Gdy doradzałem firmom – mniejszym i tym średnim zawsze z wielką pobłażliwością obserwowałem pewne zjawiska które w jakimś czasie w niej występowało. Najczęściej było tak że zatrudniano nowego BWD (Bardzo Ważnego Dyrektora), i ten, na początku […]

7 Sekretów Skutecznego Marketingu: Podsumowanie

Przez ponad miesiąc przesyłałem Ci sekrety, dzięki którym 80% moich klientów odniosło duży sukces w sprzedaży oraz promocji Swoich firm. Co się stało z pozostałymi 20%? O tym za chwilę. Przykłady, które Ci podawałem w tych sekretach są autentyczne i zaręczam Ci, że jeżeli wdrożysz wszystkie wskazówki, o których teraz już wiesz dzięki temu kursowi – również Twoja firma zwiększy zyski, obroty i bazę lojalnych klientów. Jakie są wszystkie sekrety? Poznaj je tutaj!

Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.

Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!

Posts navigation

1 2 3 5 6 7 8 9 10