Umiejętne wycenianie Twoich produktów to najlepsza i najpowszechniejsza strategia biznesowa. I mimo, że to wydaje się być oczywiste, to jednak stategia ta wcale nie jest właściwie stosowana ani dobrze poznana przez większość firm. Powiedz szczerze – czy wiesz jak wycenić produkt? Jak ustalić cenę towaru? Ile ma kosztować Twoja usługa?
Tag: wizerunek
Czy wiesz się jak zdobywać zapytania ofertowe szybciej i taniej?
Możesz zdobywać potencjalnych klientów i zapytania ofertowe znacznie taniej i szybciej niż stosując kosztowne billboardy, plakaty czy ogłoszenia w gazetach. Dotrzesz wprost do zainteresowanych, którzy chętnie wysłuchają co masz im do powiedzenia. Jak?
Poznaj 6 etapów skutecznej sprzedaży i pytania, które musisz zadać
Sprzedaż, sama w sobie, w większości przypadków to bardzo prosty proces. Pamiętam znajomego, który pokazał mi kiedyś jak wygląda proces sprzedaży wdrożenia systemu SAP, w firmie, w której pracuje. Dwadzieścia dwa etapy. Szok! Oczywiście są produkty czy usługi, które wymagają większej liczby kroków – ale większość – zdecydowana większość – to na prawdę proste procesy. […]
Jak zdobyć 1 miejsce na Mapie Google w Twoim mieście?
Kiedy wpiszesz w Google nazwę Twojej branży albo produktu i dodasz miasto – oprócz wyników wyszukiwania pojawi się mapka miejscowości i lista firm. Chcesz być wśród nich, albo na 1 miejscu? To prostsze niż myślisz. Wykonaj tylko 7 kroków, które wypozycjonują Cię w wynikach wyszukiwania lokalnego!
Pozycjonowanie: Użyj multimediów i plików żeby mieć wyższą pozycję w Google!
Nawet jeżeli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu możesz podnieść pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebne Ci do tego będzie trochę multimediów i plików takich jak arkusze kalkulacyjne, prezentacje Powerpoint’a czy skany dokumentów. Najfajniejsze jest to, że możesz przygotować je samodzielnie, a efekty będą utrzymywać się bardzo długo.
Jak reklamować firmę w swoim mieście? Zrób dobrą stronę adresową!
Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!
Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?
Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]
Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej
Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]