Poznaj 6 etapów skutecznej sprzedaży i pytania, które musisz zadać

Sprzedaż, sama w sobie, w większości przypadków to bardzo prosty proces. Pamiętam znajomego, który pokazał mi kiedyś jak wygląda proces sprzedaży wdrożenia systemu SAP, w firmie, w której pracuje. Dwadzieścia dwa etapy. Szok! Oczywiście są produkty czy usługi, które wymagają większej liczby kroków – ale większość – zdecydowana większość – to na prawdę proste procesy. […]

Pozycjonowanie: Użyj multimediów i plików żeby mieć wyższą pozycję w Google!

Nawet jeżeli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu możesz podnieść pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebne Ci do tego będzie trochę multimediów i plików takich jak arkusze kalkulacyjne, prezentacje Powerpoint’a czy skany dokumentów. Najfajniejsze jest to, że możesz przygotować je samodzielnie, a efekty będą utrzymywać się bardzo długo.

Jak reklamować firmę w swoim mieście? Zrób dobrą stronę adresową!

Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!

Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?

Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]

Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]

Posts navigation

1 2 3 4 5 6