Jak otrzymywać rekomendacje i polecenia od Swoich klientów? Jak sprawić żeby potencjalni klienci Cię zauważyli pamiętali o Tobie? Jak sprawić żeby zarabiać więcej oferując takie same produkty jak Twoi konkurenci?Ten wakacyjny obrazek z boku może wydać Ci się nietrafiony. Ale chcę pokazać Ci przykład który jest bezpośrednio związany z wakacjami i turystyką. Oraz z tematem […]
Tag: wizerunek
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
Deklaracje i zapewnienia. Ile są na prawdę warte dla Twoich klientów?
Kiedyś w Warszawie widziałem na ogrodzeniu budowy reklamę firmy zajmującej się produkcją i montażem konstrukcji stalowych z takim oto sloganem: “W Polsce jesteśmy najlepsi – w Europie: w czołówce najlepszych”. Zacząłem się zastanawiać co ta firma chciała mi – potencjalnemu klientowi – powiedzieć tymi słowami?
3 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim zaczniesz krytykować konkurencję
Jest takie przysłowie które mówi “Jeżeli nie możesz powiedzieć czegoś miłego, nie mów nic”. Być może spotkałeś się z nim już w dzieciństwie i sądzisz, że chodziło tylko o dobre maniery u dziecka – ale czy ta sama zasada sprawdza się w biznesie gdzie jeden trzyma drugiego za gardło?
Wtopiłeś? Poznaj 5 kroków jak przekuć porażkę na sukces!
Zawsze powinieneś dążyć do doskonałości – jako człowiek i jako przedsiębiorca. Japończycy taki ciągły proces doskonalenia określają mianem „kaizen”. Gdy doradzałem firmom – mniejszym i tym średnim zawsze z wielką pobłażliwością obserwowałem pewne zjawiska które w jakimś czasie w niej występowało. Najczęściej było tak że zatrudniano nowego BWD (Bardzo Ważnego Dyrektora), i ten, na początku […]
7 Sekretów Skutecznego Marketingu: Podsumowanie
Przez ponad miesiąc przesyłałem Ci sekrety, dzięki którym 80% moich klientów odniosło duży sukces w sprzedaży oraz promocji Swoich firm. Co się stało z pozostałymi 20%? O tym za chwilę. Przykłady, które Ci podawałem w tych sekretach są autentyczne i zaręczam Ci, że jeżeli wdrożysz wszystkie wskazówki, o których teraz już wiesz dzięki temu kursowi – również Twoja firma zwiększy zyski, obroty i bazę lojalnych klientów. Jakie są wszystkie sekrety? Poznaj je tutaj!
Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.
Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!