Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?
Tag: emocje
Sekret 2. Wybieranie najlepszych kąsków i 3 typy potencjalnych klientów
Poznaj drugi sekret skutecznego marketingu. Sprzedając możesz spotkać trzy rodzaje potencjalnych klientów. Gorących którzy kupią natychmiast, Ciepłych którzy nie są jeszcze zdecydowani i Zimnych którzy nie są zainteresowani. Jak trafiać do nich żeby sprzedać najwięcej?
Chcesz sprzedać? Ale jak kiedy Twoja cena nie jest najniższa?
Przykład wpływu ryzyka zakupowego na decyzję klientów o wyborze makaronu.
Chcesz sprzedać więcej? Sprzedawaj tuż przed kasą!
Dzisiaj przedstawię Ci trik stary jak świat, ale co dziwne, stosują go właściwie tylko wielkie markety i sklepy internetowe. Myślisz pewno że chciałbym napisać Ci coś o sprzedaży impulsowej ale chodzi mi o coś trochę innego. A mianowicie o sprzedaż krzyżową (cross-sell) i sprzedaż produktu wyższej klasy (up-sell). Już Ci to wyjaśnię, ale wiem że […]
Karty i bony rabatowe oraz powody, przez które klienci już nie wracają
Świetnie byłoby mieć klientów uzależnionych od produktów i usług które im dostarczamy. To jak monopol tylko że to Oni wybierają nas a nie są na nas skazani. Niestety, zazwyczaj bywa tak że klienci odchodzą. Wiesz dlaczego tak się dzieje? Oto najważniejsze i najczęstsze powody dla których klienci już nie wracają: Mieli złe doświadczenia – np. […]
Jak zarządzać swoją firmą (i życiem) efektywnie?
Jestem pewien „na stówę”, że jako właściciel firmy masz więcej rzeczy do zrobienia niż czasu żeby je zrobić. Wielu przedsiębiorców jest tak pochłoniętych sprawami swojej firmy że zapomniają że trzeba się też troszczyć o inne aspekty życia. I to dużo ważniejsze niż biznes. Gdy o tym zapomnisz możesz w jednej chwili obudzić się z ręką […]
Sprzedaż: co kieruje klientami podczas zakupów?
Nie ważne jak doskonała jest Twoja usługa czy produkt, jak innowacyjne i unikatowe ma cechy – jeżeli trafi na apatycznego konsumenta to po prostu do niego nie trafi. Musisz zapukać do jego serca i emocji żeby przekonać go że potrzebuje tego co sprzedajesz. Wzbudzić w nim pragnienie, pożądanie, unaocznić potrzeby z których być może nie zdawał sobie nawet sprawy. Jak to zrobić?
Rekrutacja: Jak wybrać i zatrudnić pracowników? I kiedy ich zwolnić?
Kiedy byłem prezesem w pewnej spółce z o.o. bardzo dobitnie dotarło do mnie że nie ma znaczenia czy muszę zatrudnić jedną czy dwadzieścia osób – rekrutacja i wybór właściwych osób to jest zawsze ogromne wyzwanie. Myśle że jedno z największych przed jakim staje każdy kto kieruje jakimś biznesem. Bo skąd masz wiedzieć czy kandydaci których […]