Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że większość mikroprzedsiębiorstw i małych firm to „koncert solisty”. Solistą jest najczęściej właściciel. Zarządzanie ludźmi to największe wyzwanie szefa. Nie wiem czy znane jest Ci powiedzenie że problemy są tam gdzie są ludzie. Maszyny, pieniądze, budynki, komputery – nie mają emocji. Wykonują polecenia i funkcjonują tak jak zostały […]
Tag: emocje
Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.
Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]
Co sprawia, że klienci są lojalni? Poznaj 3 kluczowe czynniki
Czym na prawdę jest lojalność? Ludzie tak dużo o niej mówią: jest lojalnośc pracowników, lojalność jednostki wobec grupy, lojaność wobec marki, lojalność małżonków czy jak w tym przypadku – lojalność klientów. Powody dla których jesteś lojalny makaronowi z Lubelli albo firmie która Cię zatrudnia są inne niż te które łączą klienta i profesjonalistę dostarczającego mu […]
Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!
Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]
Chcesz żeby klienci Cię polecali? Daj im więcej niż oczekują!
Jak otrzymywać rekomendacje i polecenia od Swoich klientów? Jak sprawić żeby potencjalni klienci Cię zauważyli pamiętali o Tobie? Jak sprawić żeby zarabiać więcej oferując takie same produkty jak Twoi konkurenci?Ten wakacyjny obrazek z boku może wydać Ci się nietrafiony. Ale chcę pokazać Ci przykład który jest bezpośrednio związany z wakacjami i turystyką. Oraz z tematem […]
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
3 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim zaczniesz krytykować konkurencję
Jest takie przysłowie które mówi “Jeżeli nie możesz powiedzieć czegoś miłego, nie mów nic”. Być może spotkałeś się z nim już w dzieciństwie i sądzisz, że chodziło tylko o dobre maniery u dziecka – ale czy ta sama zasada sprawdza się w biznesie gdzie jeden trzyma drugiego za gardło?
Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.
Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!