Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z […]
Tag: marketing
Chcesz sprzedać? Ale jak kiedy Twoja cena nie jest najniższa?
Przykład wpływu ryzyka zakupowego na decyzję klientów o wyborze makaronu.
Czy znasz 5 narzędzi Google które pomogą Ci przegonić konkurencję?
Możesz uwielbiać Google albo go nienawidzić – jako użytkownik, konsument, webmaster, programista, biznesmen. Cokolwiek jednak nie sądzisz, Google dostarcza właścicielom biznesów (nie tylko internetowych!) mnóstwa bardzo ciekawych informacji w prosty i przystępny sposób. Informacji które mogą sprawić że biznes się rozwinie albo upadnie. Że konkurencja będzie przed Tobą albo Ty przed nimi. Że poznasz potrzeby […]
Chcesz sprzedać więcej? Sprzedawaj tuż przed kasą!
Dzisiaj przedstawię Ci trik stary jak świat, ale co dziwne, stosują go właściwie tylko wielkie markety i sklepy internetowe. Myślisz pewno że chciałbym napisać Ci coś o sprzedaży impulsowej ale chodzi mi o coś trochę innego. A mianowicie o sprzedaż krzyżową (cross-sell) i sprzedaż produktu wyższej klasy (up-sell). Już Ci to wyjaśnię, ale wiem że […]
Sprzedaż: co kieruje klientami podczas zakupów?
Nie ważne jak doskonała jest Twoja usługa czy produkt, jak innowacyjne i unikatowe ma cechy – jeżeli trafi na apatycznego konsumenta to po prostu do niego nie trafi. Musisz zapukać do jego serca i emocji żeby przekonać go że potrzebuje tego co sprzedajesz. Wzbudzić w nim pragnienie, pożądanie, unaocznić potrzeby z których być może nie zdawał sobie nawet sprawy. Jak to zrobić?
Program partnerski: jakie pytania musisz sobie zadać przed jego stworzeniem?
Dzisiaj chciałbym Ci zwrócić uwagę na 3 najważniejsze pytania związane ze stworzeniem skutecznego programu partnerskiego dla Twojego biznesu. Poznaj trzy pytania – i odpowiedzi – na temat tego, jak zbudować skuteczny program partnerski. Kim powinni być moi partnerzy? Możesz oczywiście skierować swój program do wszystkich, ogłaszać go wszędzie i przyjmowac każdego na swojego partnera. Pomyśl […]
Jak sprzedawać więcej: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoich klientach
Ostatnio napisałem tym, co musisz wiedzieć o swoich przyszłych klientach. Ale co musisz wiedzieć o tych którzy już od Ciebie kupują? O tych dzięki którym żyjesz a Twój interes działa? Co musisz wiedzieć, żeby działał jeszcze lepiej i zarabiał jeszcze więcej pieniędzy? Oto 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoim kliencie aby sprzedawało Ci się […]
Chcesz sprzedać? Stwórz program partnerski!
Jeden z momentów który wspominam najmilej było doświadczenie efektu synergii. Synergia to… najprościej opisać ją wzorem 1+1=3. Albo inaczej: dwa konie ciągną wóz. Każdy koń może uciągnąć ciężar 400 kg (nie wiem czy tak rzeczywiście jest ale przyjmijmy że to prawdziwa liczba). Logika więc mówi że dwa konie pociągną wóz który waży 800 kg. W […]