Pozycjonowanie to spory wydatek – ale też niezbędny jeżeli chcesz pokazać potencjalnym klientom Swoją ofertę którą umieściłeś na firmowej stronie internetowej. Możesz zlecić pozycjonowanie firmie i płacić jej przez rok, co miesiąc po 100 zł za każde słowo kluczowe. Możesz też wypozycjonować Swoją stronę samodzielnie – ale musisz umieć dobrać odpowiednie słowa kluczowe, napisać odpowiednio […]
Tag: marketing
Co to jest lead – czyli słów kilka o potencjalnych klientach
Zdobywając wiedzę na temat marketingu, sprzedaży często w rozmowach z amerykańskimi praktykami spotykałem się z okresleniem „lead”. To było słowo, które w każdej rozmowie było odmienione na wszystkie sposoby. Spotykałem je później na stronach, blogach sprzedażowych i w każdym szanowanym serwisie internetowym miało osobne artykuły. Co to jest ten lead? Lead – czyli przyszły klient […]
7 Sekretów Skutecznego Marketingu: Podsumowanie
Przez ponad miesiąc przesyłałem Ci sekrety, dzięki którym 80% moich klientów odniosło duży sukces w sprzedaży oraz promocji Swoich firm. Co się stało z pozostałymi 20%? O tym za chwilę. Przykłady, które Ci podawałem w tych sekretach są autentyczne i zaręczam Ci, że jeżeli wdrożysz wszystkie wskazówki, o których teraz już wiesz dzięki temu kursowi – również Twoja firma zwiększy zyski, obroty i bazę lojalnych klientów. Jakie są wszystkie sekrety? Poznaj je tutaj!
Sekret 4. Twój sposób sprzedaży – zamień „polowanie” na „hodowlę”
Zamień polowanie na żniwa! Ten sekret ma kluczowe znaczenie bo całkowicie zmieni wydajność Twojej pracy i wysokość zysków. Dzięki niemu obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie. Sprzedajesz? Bądź rolnikiem a nie myśliwym!
Sekret 3. Wszystko ma swój czas. Sprzedaż też.
Sekret trzeci mówi o tym że właściwy czas jest najważniejszy w sprzedaży. Zapewne wiesz o tym że klient nie kupuje dlatego bo masz atrakcyjny produkt albo super cenę – ale wtedy gdy jest gotowy na zakup. Kiedy potrzebuje produktu. Dlatego musisz być przy kliencie we właściwym czasie. Jak to zrobic?
Sekret 2. Wybieranie najlepszych kąsków i 3 typy potencjalnych klientów
Poznaj drugi sekret skutecznego marketingu. Sprzedając możesz spotkać trzy rodzaje potencjalnych klientów. Gorących którzy kupią natychmiast, Ciepłych którzy nie są jeszcze zdecydowani i Zimnych którzy nie są zainteresowani. Jak trafiać do nich żeby sprzedać najwięcej?
Sekret 1. Właściwa treść, właściwy klient i właściwy czas
Na pewno nie raz zastanawiałeś jak sprawić żeby Twój marketing był skuteczny. Czyli żeby przynosił owoce w postaci nowych klientów, większej sprzedaży, większego zysku. Poznaj pierwszą lekcję darmowego kursu Skutecznego Marketingu.
Czy szukasz klientów na portalach społecznościowych?
Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z […]