Tytuł dość podchwytliwy, ale to nie jest ściema. Nagrałem video, na którym pokazuję w jaki sposób za pomocą bezpłatnego i ogólnodostępnego narzędzia można dowiedzieć się czego poszukują Twoi klienci. Ale nie „w ogóle”, bo to przecież wiadomo: szukają szczęścia, zdrowia, pieniędzy i spokoju. Niektórzy jeszcze władzy :) Czego szukają klienci? Na tym video pokazuję w […]
Tag: marketing
Każda obietnica bez pokrycia jest kłamstwem
W marcowym numerze Marketing w Praktyce pojawił się mój artykuł na temat… tego dlaczego klienci (czyli my!) uważamy, że reklamy kłamią, sprzedawcy wciskają kit a produkty to w zasadzie ściema bez pokrycia w faktach. Oraz najważniejsze – jaki to ma wpływ na…
Na co zwraca uwagę klient, kiedy kupuje?
Zagadnienie, które intryguje każdego sprzedawcę i producenta. Co jest ważne dla klienta kiedy kupuje? Jakość? Ilość? Cena? Cechy? Korzyści? Na pewno. Ale jest coś ponad tym wszystkim. O tym właśnie napisałem w kolejnym numerze Marketing w Praktyce.
Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…
O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym „portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.
Reklama w Google Adwords może być tańsza: użyj kuponu rabatowego!
Reklama w Google może być tańsza. Co jakiś czas pojawia się akcja promocyjna Google Ads w której za wydanie pewnej kwoty można uzyskać kupon rabatowy, który dodatkowo zasili Twoją kampanię reklamową kwotą np. 200, 500 czy 1200 zł. Kupon wystarczy skopiować i dodać do swojego konta Google Ads. Kupon 1200 zł w Google Adwords? Czy […]
Jak przebić się przez konkurencję i dotrzeć do klienta?
Jak sądzisz, ile reklam każdego dnia ogląda Twój klient? Już mówię. To około 3 000 komunikatów reklamowych. Prawdziwe reklamowe bombardowanie. Jak się skutecznie reklamować w takich warunkach? Poznaj 4 kroki jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą przed konkurencją!
Poznaj 4 wskazówki, o których musisz pamiętać pisząc ofertę!
Po ostatnim artykule na temat pisania skutecznej oferty otrzymałem wiele maili z prośbą o więcej wskazówek i pomoc. Zebrałem wszystkie rady razem i napisałem kolejny artykuł na temat pisania skutecznej oferty – która może być częścią Twojej ulotki, plakatu albo reklamy.
Sezon ogórkowy? Sprzedaj więcej, zarób więcej!
W Nowym Sączu jest targ. Nazywa się go od dawien dawna „rynkiem maślanym”. Nie sprzedaje się tutaj tylko masła – również warzywa, kwiaty, płyty z muzyką disco-polo i skórzane pantofle. Mnóstwo towaru, mnóstwo handlarzy i mnóstwo klientów. Przeczytaj, ile można się nauczyć od jednego handlarza… ogórkami. Zapraszam!