Każda obietnica bez pokrycia jest kłamstwem

W marcowym numerze Marketing w Praktyce pojawił się mój artykuł na temat… tego dlaczego klienci (czyli my!) uważamy, że reklamy kłamią, sprzedawcy wciskają kit a produkty to w zasadzie ściema bez pokrycia w faktach. Oraz najważniejsze – jaki to ma wpływ na…

Na co zwraca uwagę klient, kiedy kupuje?

Zagadnienie, które intryguje każdego sprzedawcę i producenta. Co jest ważne dla klienta kiedy kupuje? Jakość? Ilość? Cena? Cechy? Korzyści? Na pewno. Ale jest coś ponad tym wszystkim. O tym właśnie napisałem w kolejnym numerze Marketing w Praktyce.

Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…

O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym „portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.

Sezon ogórkowy? Sprzedaj więcej, zarób więcej!

W Nowym Sączu jest targ. Nazywa się go od dawien dawna „rynkiem maślanym”. Nie sprzedaje się tutaj tylko masła – również warzywa, kwiaty, płyty z muzyką disco-polo i skórzane pantofle. Mnóstwo towaru, mnóstwo handlarzy i mnóstwo klientów. Przeczytaj, ile można się nauczyć od jednego handlarza… ogórkami. Zapraszam!

Posts navigation

1 2 3 4 5 6 7 8