W kwietniowym wydaniu Marketing w Praktyce znalazł się mój kolejny artykuł, w którym wyjaśniam co się dzieje w głowie klienta i sprzedawcy, kiedy wzajemnie się oszukują. Bo to, że się oszukują jest jasne jak słońce. A przy tym bardzo intrygujące, dlaczego to robią i co z tego mają. Chyba z tego powodu zasłużyłem na to, aby ten tekst znowu trafił na okładkę miesięcznika.
Zabawa w kotka i myszkę
To jak to jest z tym oszukiwaniem i zabawą w kotka i myszkę klientów i sprzedawców? Każdy z nich ma inną motywację, inny cel w tym oszustwie, ale jeżeli ktoś nie przerwie tej samonakręcającej się spirali – tracą wszyscy. Klient traci zaufanie do sprzedawcy i nie jest zadowolony z produktów, a sprzedawca traci opinię, klientów i pieniądze.
Jak robić dobre strony internetowe?
W najnowszym numerze MwP również bardzo ciekawe artykuły na temat tworzenia stron internetowych. Świetny tekst Barbary Madej, która jest copywriterem i opisuje na podstawie Grupon.pl, co powinna zawierać strona, która ma być skuteczna.
Do kompletu proponuję jeszcze „Merchandising w sklepie internetowym” autorstwa Jacka Samsela. Czyli jak układać produkty na półkach, żeby więcej sprzedać. No tak, tylko w sklepie internetowym nie ma półek! Fakt, mimo to, merchandising jest tutaj bardzo istotny.
Jest też trochę o tym, jak zrobić firmową stronę www, w jaki sposób konstruować newslettery aby były skuteczniejsze oraz.. bardzo fajne artykuły: o szefach i o pracownikach.
Generalnie – polecam kwietniowy Marketing w Praktyce. Nie tylko dlatego, że mój tekst znowu trafił na okładkę :) ale dlatego, że ten numer jest blisko codziennych problemów większości przedsiębiorców jakich znam.
Jak żyć ? Ludzie nie mają co do garnka wrzucić, ba nawet nie mają garnka, ale strona z poradami marketingowymi ?.
A Panie Rafale strona w operze jest rozjechana.
Pozdrawiam Zdzisiek z Lublina
Dziękuję za informację o Operze – postaram się to naprawić. Nie za bardzo rozumiem jednak pytanie, które mi Pan zadał. Czy mogę prosić o jego rozwinięcie?