Jak oczyścić bazę maili? Zobacz to na przykładzie jednego z moich klientów. Firma produkcyjna bazująca wyłącznie na eksporcie swoich produktów. Od 20 lat świetnie funkcjonuje na rynkach zagranicznych: jej produkty można kupić w sklepach w USA, Kanadzie, Meksyku, Chile, Rosji, Kazachstanie, Białorusi, Ukrainie, Iranie, Dubaju oraz we wszystkich krajach UE. Ten efekt został uzyskany między […]
Tag: newsletter
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?
4 pytania dotyczące skutecznego email marketingu
Gdy ludzie którym pomagałem zrozumieli potrzebę prowadzenia email marketingu, zawsze zadawali mi wiele pytań na ten temat. Najczęściej pojawiały się cztery, które pewno i dla Ciebie są zagadką jeżeli mailing i email marketing to dla Ciebie nowość. Dlatego na łamach mojego serwisu dowiesz się jakie są najczęstsze problemy w prowadzeniu samodzielnych mailingów oraz jak je […]
5 kroków do skutecznej kampanii emailowej
Gdyby email marketing był łatwy, prosty i przyjemny każdy by go stosował i spał na pieniądzach. Ale o ile jest prosty (to „tylko” pisanie!), przyjemny (słupki rosną natychmiast!) to wcale nie jest łatwy. Po pierwsze musisz mieć czas na to żeby być tuż przy klientach, przy ich problemach, potrzebach i szukać ich rozwiązań w Twoich […]
Poznaj 5 wskazówek jak pisać skuteczne oferty i reklamy!
Nawet jeżeli zleciłeś wykonanie swojej ulotki reklamowej, oferty, katalogu produktów albo strony internetowej firmie reklamowej czy agencji interaktywnej albo webmasterowi „na fuchę”, prędzej czy później musisz zetknąć się z koniecznością napisania oferty albo reklamy Swojego biznesu lub produktów. Nie możesz tego unikać bo tak na prawdę nikt prócz Ciebie nie zna tak dobrze produktów ani […]
5 wskazówek, jak napisać skuteczny newsletter
Prawdopodobnie, tak jak większość firm w Polsce nie używasz newslettera jako narzędzia marketingowego. Nawet jeżeli Twoja firma znajduje się wśród tych nielicznych które go prowadzą i wysyłają go swoim klientom i subskrybentom to prawdopodobnie po chwili euforii zapominasz o nim i staje się zupełnie nieskuteczny i co najgorsze – nudny dla jego odbiorców.Oto pięć porad […]