W kwietniowym wydaniu Marketing w Praktyce znalazł się mój kolejny artykuł, w którym wyjaśniam co się dzieje w głowie klienta i sprzedawcy, kiedy wzajemnie się oszukują. Bo to, że się oszukują jest jasne jak słońce. A przy tym bardzo intrygujące, dlaczego to robią i co z tego mają. Chyba z tego powodu zasłużyłem na to, […]
Tag: strategia
Problem Anetty: Jak przekonać klienta?
Pod artykułem na temat tego jak ustalić cenę, Anetta napisała swój komentarz, w którym zawarła swój problem i jednocześnie kilka pytań odnośnie skuteczności jej oferty. Jeżeli Ty też masz jakieś pytania lub problemy związane ze sprzedażą, marketingiem lub prowadzeniem firmy, zostaw mi komentarz.Oto pytania Anetty oraz moja odpowiedź: Witam! Drogi Rafale mam ogromną prośbę o […]
Każda obietnica bez pokrycia jest kłamstwem
W marcowym numerze Marketing w Praktyce pojawił się mój artykuł na temat… tego dlaczego klienci (czyli my!) uważamy, że reklamy kłamią, sprzedawcy wciskają kit a produkty to w zasadzie ściema bez pokrycia w faktach. Oraz najważniejsze – jaki to ma wpływ na…
Jak zamienić marzenia w rzeczywistość?
Przedsiębiorca powinien, a nawet musi być marzycielem, bo tylko wtedy rozwinie się jego firma. Ale marzenia to również wstyd i strach, że zrealizowanie ich może się nie udać. Dlatego umiejętność zamiany marzeń w rzeczywistość jest tak ważna. Zobacz, jak możesz ją w sobie wykształcić!
Co Cię spowalnia? Paraliż analityczny
Ile razy zdarzyło Ci się prowadzić spotkanie (z pracownikami, klientami, dostawcami), które miało zbożny cel, świetne dyskusje, konstruktywne pomysły i doskonale dopasowanych uczestników, ale w efekcie.. no, powiedzmy sobie szczerze – efektu w ogóle nie było?
Pliki graficzne WebP – ile możesz zarobić ucząc się od Google?
O tym, że Google ma świra na punkcie szybkości świat wie już od bardzo dawna. Pomyśl – już sam fakt bardzo szybkiego wyszukiwania wśród miliardów dokumentów i stron internetowych tego co akurat wpisałeś do wyszukiwarki robi wrażenie. Zazwyczaj wyniki otrzymujesz po pół sekundy (dokładny czas wyszukiwania widzisz tuż pod okienkiem zapytania). Szybka strona www = […]
Jak przebić się przez konkurencję i dotrzeć do klienta?
Jak sądzisz, ile reklam każdego dnia ogląda Twój klient? Już mówię. To około 3 000 komunikatów reklamowych. Prawdziwe reklamowe bombardowanie. Jak się skutecznie reklamować w takich warunkach? Poznaj 4 kroki jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą przed konkurencją!
Jak stworzyć ofertę, której ŻADEN klient się nie oprze?
Skuteczna oferta to taka, która ma najwyższy współczynnik konwersji. Czyli, jeżeli na 100 osób, które się z nią zetkną cała setka chce kupić produkty, które ta oferta prezentuje – to gratuluję! Masz ofertę nie do odrzucenia! Ale jeżeli jej nie masz, to zobacz w 4 krokach, jak ją stworzyć!