Jeden z momentów który wspominam najmilej było doświadczenie efektu synergii. Synergia to… najprościej opisać ją wzorem 1+1=3. Albo inaczej: dwa konie ciągną wóz. Każdy koń może uciągnąć ciężar 400 kg (nie wiem czy tak rzeczywiście jest ale przyjmijmy że to prawdziwa liczba). Logika więc mówi że dwa konie pociągną wóz który waży 800 kg. W […]
Tag: strategia
5 wskazówek, jak napisać skuteczny newsletter
Prawdopodobnie, tak jak większość firm w Polsce nie używasz newslettera jako narzędzia marketingowego. Nawet jeżeli Twoja firma znajduje się wśród tych nielicznych które go prowadzą i wysyłają go swoim klientom i subskrybentom to prawdopodobnie po chwili euforii zapominasz o nim i staje się zupełnie nieskuteczny i co najgorsze – nudny dla jego odbiorców.Oto pięć porad […]
Sklep internetowy: co zmienić, żeby mieć więcej zamówień?
Tzw. recesja czy też kryzys – jaki by nie był – sprawił że ludzie zaczeli oszczędzać. Kupują tańsze produkty, szukają zamienników, rezygnują z niektórych zakupów. Wg amerykańskich badań publikowanych przez emarketer’a 45% użytkowników sieci najlepsze okazje zakupowe znajduje w Sieci. 34% w tradycyjnych sklepach, pozostała część dowiaduje się od znajomych albo widzi je w katalogu. […]
Dlaczego reklama Twojej firmy jest nieskuteczna?
Kiedyś, od jednego ze swoich klientów usłyszałem słowa, które bardzo mi się spodobały: „Wiem że marnuję połowę swoich wydatków na reklamę. Problem w tym że nie wiem którą połowę!”. Śmieszne ale prawdziwe. Zacząłem zastanawiać się nad wszystkimi przypadkami które obserwowałem, w których uczestniczyłem a które dotyczyły reklamy. I doszedłem do tego samego wniosku. Reklama po […]