Jak sprzedawać pakiety?

Jak sprzedawać pakiety? Pakiety usług to popularna forma zachęcania klienta do tego, żeby wydał więcej pieniędzy. Sprzedaż pakietów ma kilka zalet: klienci którzy kupili pakiet przychodzą częściej, ta częstotliwość stanowi dodatkową okazję do upsellingu, masz większy obrót, klient w zamian za upust zostawia Ci więcej gotówki. Jak sprzedawać pakiety? Pokaż, że to okazja! Założenie jest […]

Czy warto dawać rabaty? (w biznesie beauty&spa)

Czy i jaką politykę rabatową warto stosować, żeby na niej zyskać? Jak przekonać klienta do swoich cen, nawet jeśli mamy drożej, niż inni? Jakie programy lojalnościowe są skuteczne i dlaczego, a jakie nie mają sensu? Rafał Mróz, specjalista sprzedaży i pomagania firmom w zwiększaniu sprzedaży podpowiada, jak znaleźć najlepsze odpowiedzi na nurtujące niemal wszystkich managerów […]

Co zrobić, gdy firma zaczyna Cię przerastać?

Firma, która przestała być rodzinnym małym biznesem musi kierować się innymi zasadami w porównaniu z czasem, gdy wszystko można było załatwić pomiędzy 2-5 osobami, bo wszystkie widziały się codziennie (często przy wspólnym stole). Właściciele, którzy nadal zarządzają dużą firmą firmą tak jakby nadal była mała tracą wiele: udział w rynku – stosując te same metody […]

Jak robić dobre prezentacje przed klientami?

Prowadząc prezentację sprzedażową prawdopodobnie korzystasz z projektora (rzutnika), planu, który masz w głowie i prezentacji, która będzie hybrydą Twojego planu z głowy i potrzeb słuchaczy. Taka prezentacja to “must have” podczas sprzedaży usług (transport, IT, reklama), produktów (wprowadzenie nowego produktu na rynek, pokazanie go dealerom)  albo pomysłów (franczyzy, badań, analiz). W zasadzie wystarczy. Ale… Jak […]

Jak NIE klienta zamienić na szansę sprzedaży?

Podczas lektury tego tekstu wybierzesz się na spotkanie ze swoimi znajomymi. Ot, taka przyjacielska kolacja. Pokażę Ci tam jak TAK i NIE w sposób, który prawdopodobnie nie pojawił się jeszcze w żadnym branżowym czasopiśmie. Wszystko po to, aby Twoja sprzedaż poszybowała w górę a całkowita wartość klienta (CLV) nieprzerwanie rosła. Słowa NIE i TAK są […]

10 zachowań, którymi oddalasz szansę na sprzedaż

W większości firm 80% czasu przeznaczonego na edukację sprzedawców poświęcane jest na poszerzanie wiedzy o produkcie a 20% na techniki i psychologię sprzedaży i organizację. W efekcie kształtuje się eksperta produktowego, który nie umie właściwie pokazać swojej wiedzy, bo w kontakcie z klientami reaguje niewłaściwie. Ten artykuł po raz pierwszy ukazał się w magazynie “Nowa […]

Sprzedaż B2B: 4 fakty dotyczące emocji, które poprawią Twoją skuteczność

Jako sprzedawcy automatycznie zaakceptowaliśmy paradygmat, że zakupy i sprzedaż w B2B są opisane procedurami i dyscypliną, objęte logicznymi procesami i nie ma w nich miejsca na emocje. Prawda jest jednak zaskakująca. I lepiej ją znać, zanim rozpocznie się swoją prezentację na sali pełnej VIPów. Sprzedawanie firmom: emocje czy korzyści? Wielu sprzedawców, którzy pracują z klientami […]

Posts navigation

1 2 3 4 5