Jak sprzedawać pakiety?

Jak sprzedawać pakiety? Pakiety usług to popularna forma zachęcania klienta do tego, żeby wydał więcej pieniędzy. Sprzedaż pakietów ma kilka zalet: klienci którzy kupili pakiet przychodzą częściej, ta częstotliwość stanowi dodatkową okazję do upsellingu, masz większy obrót, klient w zamian za upust zostawia Ci więcej gotówki. Jak sprzedawać pakiety? Pokaż, że to okazja! Założenie jest […]

Czy warto dawać rabaty? (w biznesie beauty&spa)

Czy i jaką politykę rabatową warto stosować, żeby na niej zyskać? Jak przekonać klienta do swoich cen, nawet jeśli mamy drożej, niż inni? Jakie programy lojalnościowe są skuteczne i dlaczego, a jakie nie mają sensu? Rafał Mróz, specjalista sprzedaży i pomagania firmom w zwiększaniu sprzedaży podpowiada, jak znaleźć najlepsze odpowiedzi na nurtujące niemal wszystkich managerów […]

Co zrobić, gdy firma zaczyna Cię przerastać?

Firma, która przestała być rodzinnym małym biznesem musi kierować się innymi zasadami w porównaniu z czasem, gdy wszystko można było załatwić pomiędzy 2-5 osobami, bo wszystkie widziały się codziennie (często przy wspólnym stole). Właściciele, którzy nadal zarządzają dużą firmą firmą tak jakby nadal była mała tracą wiele: udział w rynku – stosując te same metody […]

Czy można sprzedawać bez manipulacji?

Zbijanie obiekcji, omijanie oporu, zamykanie sprzedaży, nakłanianie do zakupu – to elementy prawie każdego konwencjonalnego sposobu sprzedaży. I każdego szkolenia sprzedażowego. Bez różnicy, czy mówimy o sprzedaży B2B czy B2C. Sprzedawcy stosują różne sposoby aby “zrobić wynik”. Manipulacja w wielu procesach kontaktu z klientem ciągle jest elementem który stanowi istotną część: od próby “ominięcia” sekretarki […]

Jak robić dobre prezentacje przed klientami?

Prowadząc prezentację sprzedażową prawdopodobnie korzystasz z projektora (rzutnika), planu, który masz w głowie i prezentacji, która będzie hybrydą Twojego planu z głowy i potrzeb słuchaczy. Taka prezentacja to “must have” podczas sprzedaży usług (transport, IT, reklama), produktów (wprowadzenie nowego produktu na rynek, pokazanie go dealerom)  albo pomysłów (franczyzy, badań, analiz). W zasadzie wystarczy. Ale… Jak […]

Jak NIE klienta zamienić na szansę sprzedaży?

Podczas lektury tego tekstu wybierzesz się na spotkanie ze swoimi znajomymi. Ot, taka przyjacielska kolacja. Pokażę Ci tam jak TAK i NIE w sposób, który prawdopodobnie nie pojawił się jeszcze w żadnym branżowym czasopiśmie. Wszystko po to, aby Twoja sprzedaż poszybowała w górę a całkowita wartość klienta (CLV) nieprzerwanie rosła. Słowa NIE i TAK są […]

10 zachowań, którymi oddalasz szansę na sprzedaż

W większości firm 80% czasu przeznaczonego na edukację sprzedawców poświęcane jest na poszerzanie wiedzy o produkcie a 20% na techniki i psychologię sprzedaży i organizację. W efekcie kształtuje się eksperta produktowego, który nie umie właściwie pokazać swojej wiedzy, bo w kontakcie z klientami reaguje niewłaściwie. Ten artykuł po raz pierwszy ukazał się w magazynie “Nowa […]

Posts navigation

1 2 3 4 5