Możesz zdobywać potencjalnych klientów i zapytania ofertowe znacznie taniej i szybciej niż stosując kosztowne billboardy, plakaty czy ogłoszenia w gazetach. Dotrzesz wprost do zainteresowanych, którzy chętnie wysłuchają co masz im do powiedzenia. Jak?
Tag: internet
Poznaj 7 kroków do 1 miejsca na Mapie Google w Twoim mieście
Kiedy wpiszesz w Google nazwę Twojej branży albo produktu i dodasz miasto – oprócz wyników wyszukiwania pojawi się mapka miejscowości i lista firm. Chcesz być wśród nich, albo na 1 miejscu? To prostsze niż myślisz. Wykonaj tylko 7 kroków, które wypozycjonują Cię w wynikach wyszukiwania lokalnego!
Pozycjonowanie: Użyj multimediów i plików żeby mieć wyższą pozycję w Google!
Nawet jeżeli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu możesz podnieść pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebne Ci do tego będzie trochę multimediów i plików takich jak arkusze kalkulacyjne, prezentacje Powerpoint’a czy skany dokumentów. Najfajniejsze jest to, że możesz przygotować je samodzielnie, a efekty będą utrzymywać się bardzo długo.
Jak reklamować firmę w swoim mieście? Zrób dobrą stronę adresową!
Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!
Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?
Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]
Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej
Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]
Pozycjonowanie: Do czego są potrzebne linki z innych stron internetowych?
Linki do Swojej strony internetowej możesz spoktać w wielu miejscach w Sieci. Na forach dyskusyjnych, blogach, stronach Twoich partnerów handlowych, katalogach branżowych, w portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych. Czy wiesz jak ważną rolę w pozycjonowaniu odgrywają linki prowadzące do Twojej strony? Dzięki nim przychodzą na Twoją stronę internauci – Twoi potencjalni klienci. Tak, to prawda. Ale […]
Tworzenie stron internetowych: 6 spraw, o których musisz wiedzieć zlecając nową stronę
Wiele firm po jakimś czasie decyduje się na zmianę swojej aktualnej strony internetowej. Właściciel czasem stwierdza po prostu, że stara strona mu się już nie podoba i chce mieć coś nowego. Zleca wykonanie firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych nie zwracając uwagi na to jak ona to zrobi. Właściciel firmy nie ma pojęcia jak działają […]