Jak można podnieść ceny nie tracąc klientów?

Ciągłe obniżanie cen może doprowadzić firmę tylko do jednego: plajta, bankructwo lub jak wolisz zamknięcie biznesu. Jestem tego pewien bo widziałem i ciągle obserwuję jak w dłuższym okresie czasu działa na firmę obniżanie cen pod presją konkurencji. Cena – i zawarta w niej marża – utrzymuje Twoją firmę, dlatego niskie ceny, nawet przy dużych obrotach […]

Po co Ci muzyka w sklepie?

Odpowiedni klimat, nastrój w miejscu, gdzie klienci kupują produkty, w 80% decyduje o wielkości koszyka zakupowego oraz czasie przebywania. Jeżeli prowadzisz sklep lub biznes usługowy lub dowolny punkt obsługi klientów detalicznych to prawdopodobnie o tym wiesz. A jeżeli nie wiesz dlaczego masz mniej klientów, niższą sprzedaż i nikt nie chce polecać Twojego sklepu to oto […]

Problem Anetty: Jak przekonać klienta?

Pod artykułem na temat tego jak ustalić cenę, Anetta napisała swój komentarz, w którym zawarła swój problem i jednocześnie kilka pytań odnośnie skuteczności jej oferty. Jeżeli Ty też masz jakieś pytania lub problemy związane ze sprzedażą, marketingiem lub prowadzeniem firmy, zostaw mi komentarz. Oto pytania Anetty oraz moja odpowiedź: Witam! Drogi Rafale mam ogromną prośbę […]

Na co zwraca uwagę klient, kiedy kupuje?

Zagadnienie, które intryguje każdego sprzedawcę i producenta. Co jest ważne dla klienta kiedy kupuje? Jakość? Ilość? Cena? Cechy? Korzyści? Na pewno. Ale jest coś ponad tym wszystkim. O tym właśnie napisałem w kolejnym numerze Marketing w Praktyce.

Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]

Posts navigation

1 2 3