Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Dawaj im jakość i wartość!

W poprzednim artykule z cyklu “Jak być polecanym przez klientów?” napisałem żeby dawać klientom więcej niż oczekują. Tym razem chchiałbym pokazać Ci co jeszcze jest ważne żeby Twoi obecni i potencjalni klienci chcieli Cię rekomendować – niezależnie od tego czy coś u Ciebie akurat kupują czy nie. Drogocenny prezent Nie każdy przekaz marketingowy powinien być […]

Chcesz sprzedać? Ale jak kiedy Twoja cena nie jest najniższa?

Z tym pytaniem spotykałem się równie często jak z “przepraszam, która jest godzina?” gdy ktoś widział że mam na ręku zegarek. Z tą różnicą że pytanie z tytułu zadawano mi na szkoleniach sprzedaży które prowadziłem dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych, właścicieli sklepów internetowych, hurtowni i kilku innych rodzajów biznesów. Odpowiedzi niestety (albo stety) jest mnóstwo. Zdecydowanie […]

Posts navigation

1 2 3