Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]

Chcesz żeby klienci Cię polecali? Dawaj im jakość i wartość!

W poprzednim artykule z cyklu “Jak być polecanym przez klientów?” napisałem żeby dawać klientom więcej niż oczekują. Tym razem chchiałbym pokazać Ci co jeszcze jest ważne żeby Twoi obecni i potencjalni klienci chcieli Cię rekomendować – niezależnie od tego czy coś u Ciebie akurat kupują czy nie. Drogocenny prezent Nie każdy przekaz marketingowy powinien być […]

Posts navigation

1 2 3