W najnowszym numerze Marketer Plus (luty-kwiecień) ukazała się kolejna część mojego cyklu „Skuteczna telesprzedaż”. Tym razem, na temat tego, jak należy rozmawiać z sekretarkami i asystentami, aby te osoby pomogły Ci w sprzedaży i umożliwły kontakt z decydentem.
Wielu handlowców całkowicie pomija rolę sekretarek w procesie podejmowania decyzji, wychodząc z prostego założenia, że „one nic nie mogą”. Jeśli i Ty tak myślisz, to zapewniam Cię, że jedno, co mogą na pewno, to uniemożliwić Ci dostęp do swojego szefa.
W tekście pokazuję, jak rozmawiać z asystentami i sekretarkami, aby uzyskiwać od nich pomoc, a nawet robić z nich „apostołów” dobrej nowiny, którą jest nasza oferta.
Co jeszcze fajnego w tym numerze? Bardzo przydatny tekst na temat psychologii cen (np. jak ludzie postrzegają magiczne końcówki na 7 i 9), ciekawy artykuł na temat copywritingu pod intrygującym tytułem (wszak szewc musi chodzić w butach :)) i dużo wiedzy o treści (content marketing) – bo to staje się nieodzownym narzędziem promocji, już nie tylko w e-biznesie. Fragmenty i pełne teksty z tego wydania możesz przeczytać tutaj.