Jak otrzymywać rekomendacje i polecenia od Swoich klientów? Jak sprawić żeby potencjalni klienci Cię zauważyli pamiętali o Tobie? Jak sprawić żeby zarabiać więcej oferując takie same produkty jak Twoi konkurenci?Ten wakacyjny obrazek z boku może wydać Ci się nietrafiony. Ale chcę pokazać Ci przykład który jest bezpośrednio związany z wakacjami i turystyką. Oraz z tematem […]
Tag: lojalność
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.
Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?
Sekret 5. Jak sprawić, żeby klienci Cię polecali?
Miesiące mijają i Twoi dawni klienci już o Tobie zapomnieli. Taka jest prawda. Nie ma znaczenia jak doskonałe masz produkty i obsługę – Twoi klienci są zajęci swoimi sprawami i większość sobie już Ciebie nie przypomni. Jak więc sprawić żeby pamiętali? I to tak, żeby jeszcze Cię polecać innym, przy każdej okazji?
Sekret 4. Twój sposób sprzedaży – zamień „polowanie” na „hodowlę”
Zamień polowanie na żniwa! Ten sekret ma kluczowe znaczenie bo całkowicie zmieni wydajność Twojej pracy i wysokość zysków. Dzięki niemu obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie. Sprzedajesz? Bądź rolnikiem a nie myśliwym!
Czy szukasz klientów na portalach społecznościowych?
Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z […]
Karty i bony rabatowe oraz powody, przez które klienci już nie wracają
Świetnie byłoby mieć klientów uzależnionych od produktów i usług które im dostarczamy. To jak monopol tylko że to Oni wybierają nas a nie są na nas skazani. Niestety, zazwyczaj bywa tak że klienci odchodzą. Wiesz dlaczego tak się dzieje? Oto najważniejsze i najczęstsze powody dla których klienci już nie wracają: Mieli złe doświadczenia – np. […]