Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Tag: zaufanie
Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej
Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]
Czy znasz 5 sposobów na stworzenie najlepszych pracowników?
Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że większość mikroprzedsiębiorstw i małych firm to „koncert solisty”. Solistą jest najczęściej właściciel. Zarządzanie ludźmi to największe wyzwanie szefa. Nie wiem czy znane jest Ci powiedzenie że problemy są tam gdzie są ludzie. Maszyny, pieniądze, budynki, komputery – nie mają emocji. Wykonują polecenia i funkcjonują tak jak zostały […]
Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.
Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]
Co sprawia, że klienci są lojalni? Poznaj 3 kluczowe czynniki
Czym na prawdę jest lojalność? Ludzie tak dużo o niej mówią: jest lojalnośc pracowników, lojalność jednostki wobec grupy, lojaność wobec marki, lojalność małżonków czy jak w tym przypadku – lojalność klientów. Powody dla których jesteś lojalny makaronowi z Lubelli albo firmie która Cię zatrudnia są inne niż te które łączą klienta i profesjonalistę dostarczającego mu […]
Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!
Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]
Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.
Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?