Podręcznik startupu – czyli jak sprawić, aby to klienci stworzyli Twoją firmę?

Wielu przedsiębiorców i sprzedawców, z którymi rozmawiam na szkoleniach sprzedażowych albo podczas konsultacji, czy nawet piszę w korespondencji mailowej w pewnym momencie staje przed tym samym dylematem: jak na bardzo konkurencyjnym rynku sprzedawać podobne produkty klientom, którzy są bardzo wyedukowani i nielojalni? Jeśli przejrzysz komentarze, zauważysz że i tam tematy są w zasadzie trzy: klienci, […]

Utrata klientów: dlaczego klienci nie wracają?

Utrata klientów zdobytych miesiąc temu przypomina sytuację ślimaka, który przez cały dzień pokonuje jeden metr, wchodząc na drzewo, aby w nocy ześlizgnąć się o dwa metry w dół. Jeśli Ty też wydajesz pieniądze na reklamy i marketing po to, żeby zdobyć klientów, którzy już nigdy do Ciebie nie wrócą – ten artykuł jest dla Ciebie. […]

Jak pokonać strach przed dzwonieniem do klientów?

Efekt większości szkoleń sprzedażowych, które dotychczas przeprowadziłem sprowadzał się do „transformacji” działu sprzedawców czy telesprzedawców w dwóch kierunkach: z „idących na ilość” w „idących na jakość” oraz z „pasywnych” na bardziej „aktywnych” w swoich działaniach. Co to znaczy „pasywny” telemarketer? To ten, który się boi rozmawiać z klientami, bo zawsze „wysyłają do na drzewo”. Tzw. […]

Sprzedaż przez telefon – Jak rozpocząć rozmowę przez telefon, aby zainteresować potencjalnego klienta?

Sprzedaż przez telefon może wydawać się passé. Od momentu wejścia Internetu w krwiobieg firm minęło już kilkanaście lat i korzystanie z e-maila w kontaktach biznesowych między firmami stało się obligatoryjne, niczym przysłowiowa „śmierć i podatki”. Wiele osób wieszczyło szybki koniec tradycyjnych kanałów kontaktu handlowego – spotkania osobistego wobec webinaru czy sprzedaż przez telefon wobec korespondencji […]

Jak zdobyć lojalnych i zadowolonych klientów?

Twórca brytyjskiej sieci domów towarowych Harry G. Selfridge, wśród wielu powiedzeń, jakie przeszły do historii miał również i to: „Klient ma zawsze rację”. W Polsce mówimy też „Klient – nasz Pan!”. I wielu handlowców słysząc takie słowa choćby od swojego szefa (np. na szkoleniu czy podczas „reprymendy”), zastanawia się: czy ten człowiek w ogóle wie […]

Posts navigation

1 2 3 4 5 6