Nie ma darmowych obiadów, czyli słowo o Grouponie

Grupowe zakupy potrafią być przyjemne, jeżeli za te same produkty i usługi płacisz połowę mniej dlatego, bo ilość kupujących jest ogromna. Z takiego układu każdy wychodzi zwycięsko: klient ma tanio, sprzedawca ma duży obrót i choć mały zysk to działają tutaj korzyści skali. A pośrednik (np. Groupon czy Gruper itp) zbiera prowizję za zetknięcie nabywców […]

Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]

Social Media: Co można a czego nie można robić w pracy?

eMarketer opublikował artykuł z którego zainteresowało mnie kilka danych. Polecam lekturę całego ale ja skupię się tylko na jednym zagadnieniu. Chodzi o to co robią pracownicy na serwisach social media. Co uważają za akceptowalne a co nie. Badanie które mnie zainteresowało dotyczy rynku amerykańskiego ale sądzę że jest duża korelacja z naszym polskim podwórkiem. Cytowana […]