Zwiększenie liczby gości w restauracji to złożona sprawa. Ludzie, którzy zjedli zęby na biznesie restauracyjnym wiedzą, że nie da się tego osiągać jeśli nie ma właściwych ludzi na właściwym miejscu. Bo to pracownicy decydują o tym, czy klienci będą wracać, rekomendować Cię znajomym i polecać w Internecie (tu działa marketing recenzji). To oni każdego dnia […]
Tag: reklama
Ile kosztuje zdobycie klienta przez telefon?
Jeśli trafiłeś na ten artykuł dlatego, bo chcesz zlecić zdobywanie klientów jakiejś firmie telemarketingowej (albo zwykłym freelancerom) i nie wiesz ile im za to zapłacić – nie znajdziesz tutaj odpowiedzi (najlepiej zapytaj ich ile chcą za to pieniędzy). Ten tekst powstał dla właścicieli firm telemarketingowych oraz firm, które mają własne działy telemarketingu i zastanawiają się […]
Utrata klientów: dlaczego klienci nie wracają?
Utrata klientów zdobytych miesiąc temu przypomina sytuację ślimaka, który przez cały dzień pokonuje jeden metr, wchodząc na drzewo, aby w nocy ześlizgnąć się o dwa metry w dół. Jeśli Ty też wydajesz pieniądze na reklamy i marketing po to, żeby zdobyć klientów, którzy już nigdy do Ciebie nie wrócą – ten artykuł jest dla Ciebie. […]
Własna agencja nieruchomości – jak ją założyć i jak na tym zarobić?
Jak założyć biuro nieruchomości? W jaki sposób je promować, aby mieć więcej ofert i klientów? Ile zarabia pośrednik nieruchomości? Te pytania padały ostatnio często, w różnych konfiguracjach, a dotyczyły branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Zwłaszcza, że od 2014 roku zawód pośrednika nieruchomości został zderegulowany i nie jest już wymagana licencja. Ostatnio o „biznes nieruchomościowy” zapytał […]
Jak otworzyć biuro podróży i jak je promować?
Pytanie z tytułu zadała mi Pani Ewelina, która chce otworzyć biuro podróży, ale nie wie jak to zrobić ani czym się to je. Biznes turystyczny może być dobrym sposobem na życie. Ale warto się przygotować do jego otwarcia, żeby nie popełnić kosztownych błędów. Dzisiaj garść przydatnych informacji o tym… Jak uruchomić biuro podróży? Uściślijmy: chodzi […]
Autobusy: Jak zyskać więcej pasażerów?
Transport osób to zyskowny biznes. Nawet, jeżeli park samochodowy nie jest już najmłodszy a ceny paliw rosną co kwartał – ludzie zawsze będą się przemieszczać, dlatego znalezienie dobrej trasy to gwarancja dużych i regularnych dochodów. Problem pojawia się wtedy, kiedy tą „dobrą trasę” znajdą też nasi konkurenci. Co robić? Ten artykuł powstał na podstawie konsultacji […]
Jak podnieść ceny nie tracąc klientów?
Ciągłe obniżanie cen może doprowadzić firmę tylko do jednego: plajta, bankructwo lub jak wolisz zamknięcie biznesu. Jestem tego pewien bo widziałem i ciągle obserwuję jak w dłuższym okresie czasu działa na firmę obniżanie cen pod presją konkurencji. Cena – i zawarta w niej marża – utrzymuje Twoją firmę, dlatego niskie ceny, nawet przy dużych obrotach […]
Jak dobrać kolory na stronę www lub reklamę czy ulotkę?
Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że kolory w marketingu i sprzedaży mają wielkie znaczenie. Z jakiegoś powodu chętniej zatrzymujemy się przy atrakcyjnych kolorystycznie witrynach sklepów, częściej sięgamy po ładnie skomponowane katalogi czy ulotki. I dłużej zostajemy na stronach, które przyciągają nas kolorystyką. Okazuje się, że tego rodzaju obiekty wcale nie muszą przybierać bardzo wyszukanych form […]