Czasem trzeba poinformować klienta o cenie usługi, która wykracza poza wcześniejsze uzgodnienia (np. zapisy w umowie). Klienci często wykorzystują sytuację gdy mają już podpisaną umowę (albo już współpracujecie) do tego, aby uzyskać coś ekstra i najlepiej za darmo. W praktyce wygląda to tak: Ustalacie zakres prac/projektu (wymiary kołdry). Z góry wiadomo co obejmuje zakres (wymiary […]
Tag: obsługa klienta
Jak odzyskać klientów którzy odeszli?
Jak odzyskać klientów którzy odeszli? To kolejny artykuł dotyczący biznesu beauty, ale jeśli pracujesz w innej branży to także będzie dla Ciebie przydatne. Niczego nie musisz zmieniać tylko przełóż to wprost na swój biznes – bo klienci odchodzą w każdej firmie i trzeba to zatrzymać. Klientki które odeszły są dla Ciebie ważniejsze, niż te, które […]
Klientka prosi o rabat czyli jak pracować więcej i ciężej w salonie kosmetycznym
Co zrobić, gdy klientka prosi o rabat? Jak zareagować? Ten artykuł dedykuję osobom prowadzącym biznes w branży beauty: gabinetom kosmetologicznym, kosmetycznym, klinikom medycyny estetycznej, ale także day SPA i gabinetom masażu. Prowadzisz swój biznes beauty po to, żeby zarobić. Ten zysk zależy od rabatów i upustów jakich udzielasz swoim klientom. Im więcej otrzymają rabatu tym mniejszy jest […]
Obsługa klienta: trzeba wiele zmienić, by wszystko zostało po staremu
Dzień, w którym zdobyłeś klienta jest pierwszym dniem, kiedy zaczyna on od Ciebie odchodzić do konkurencji. I to najczęściej do tej, która ma wyższe ceny a czasem nawet gorszą ofertę i produkty. Za wszystkim stoi obsługa klienta: dobra, albo zła.
Jak odzyskać klienta, który wcześniej kupował?
Cały najnowszy numer MarketerPlus porusza temat obsługi klienta. Tak się akurat złożyło, że mój tekst także tam się znalazł – poszedł na „pierwszy ogień” w spisie treści. Polecam lekturę całego numeru, bo jest to solidna dawka konkretnej wiedzy – ale dzisiejszym wpisem chciałem nawiązać do kilkunastu (było ich dokładnie 30) maili i wiadomości na Facebook, […]