Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?

Dawno temu nauczyłem się bardzo prostej, niesamowicie skutecznej zasady marketingowej: Musisz być przekonany do korzyści wynikających z Twojego produktu. W innym wypadku będziesz nieetycznym, irracjonalnym i zakompleksionym człowiekiem a sumienie nie da Ci spokoju. Wydaje Ci się to dziwne tak samo jak obrazek z boku? To świetnie, o to mi chodziło. Poświęć kilka minut na ten artykuł, a pokażę Ci jak bardzo Twoje sumienie może Cię dręczyć albo jak może pomóc w Twoim biznesie.

Czy znasz 5 sposobów na stworzenie najlepszych pracowników?

Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że większość mikroprzedsiębiorstw i małych firm to „koncert solisty”. Solistą jest najczęściej właściciel. Zarządzanie ludźmi to największe wyzwanie szefa. Nie wiem czy znane jest Ci powiedzenie że problemy są tam gdzie są ludzie. Maszyny, pieniądze, budynki, komputery – nie mają emocji. Wykonują polecenia i funkcjonują tak jak zostały […]

Rekrutacja: Jak wybrać i zatrudnić pracowników? I kiedy ich zwolnić?

Kiedy byłem prezesem w pewnej spółce z o.o. bardzo dobitnie dotarło do mnie że nie ma znaczenia czy muszę zatrudnić jedną czy dwadzieścia osób – rekrutacja i wybór właściwych osób to jest zawsze ogromne wyzwanie. Myśle że jedno z największych przed jakim staje każdy kto kieruje jakimś biznesem. Bo skąd masz wiedzieć czy kandydaci których […]

Motywacja: Twoje podejście udziela się Twoim klientom!

Własny biznes jest niewątpliwie pasjonujący, czaso- i pracochłonny i często frustrujący. Tak, frustrujący. To nie rzadkość gdy „boża iskra” która sprawiła że ktoś został przedsiębiorcą wypaliła go doszczętnie. Sprawiła że popadł w apatię i stał się malkontentem. Jeżeli nie jesteś rzecznikiem swoich pomysłów, produktów i usług które oferujesz – to nikt inny nim nie będzie. […]

Posts navigation

1 2