Czasem trzeba poinformować klienta o cenie usługi, która wykracza poza wcześniejsze uzgodnienia (np. zapisy w umowie). Klienci często wykorzystują sytuację gdy mają już podpisaną umowę (albo już współpracujecie) do tego, aby uzyskać coś ekstra i najlepiej za darmo. W praktyce wygląda to tak: Ustalacie zakres prac/projektu (wymiary kołdry). Z góry wiadomo co obejmuje zakres (wymiary […]
Tag: email
Jak poinformować o wyższej cenie niż w ofercie?
Czasami jest tak, że cena ostateczna znacznie różni się od tej, którą klient otrzymał wcześniej w wycenie szacunkowej. Jeśli nie wiesz jak poinformować o wyższej cenie tak, aby nie stracić dobrego wrażenia to jesteś we właściwym miejscu. Najważniejsze – zawsze zadzwoń do klienta. Podświadomie czujesz, że klient będzie zły lub rozgoryczony, dlatego naturalnie chcesz tego […]
Jak oczyścić bazę maili (listę mailingową) z nieaktualnych adresów?
Jak oczyścić bazę maili? Zobacz to na przykładzie jednego z moich klientów. Firma produkcyjna bazująca wyłącznie na eksporcie swoich produktów. Od 20 lat świetnie funkcjonuje na rynkach zagranicznych: jej produkty można kupić w sklepach w USA, Kanadzie, Meksyku, Chile, Rosji, Kazachstanie, Białorusi, Ukrainie, Iranie, Dubaju oraz we wszystkich krajach UE. Ten efekt został uzyskany między […]
Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?
Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na […]
Wymówki klientów czyli „Proszę wysłać mi ofertę mailem”
Jestem pewien, że jeśli masz już za sobą kontakt z przynajmniej 30 potencjalnymi klientami (osobisty albo telefoniczny), to na pewno choć raz udało Ci się słyszeć takie mniej więcej zdanie: „Proszę wysłać mi ofertę na maila” albo coś podobnego. To zwykła wymówka klienta, ktoś po prostu chce Ci powiedzieć w dyplomatyczny sposób „Spadaj na drzewo”. […]
Jaka powinna być nowa strona internetowa?
Wiele osób i firm chce zmienić swoją stronę internetową na nowszą – odświeżyć ją, dodać coś nowego, czasem stara wersja po prostu się im znudziła. Jeżeli też chcesz to zrobić, zobacz jak na takiej „zmianie” zyskać i jak można stracić – na konkretnych przykładach.
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!