W lipcowym wydaniu Marketing w Praktyce ukazał się mój artykuł, będący rozszerzeniem jednego z sekretów, wchodzących w skład mojego bezpłatnego kursu „7 Sekretów Skutecznego Marketingu”. Rzecz o tym, jak sprawić aby potencjalni klienci, pozyskani za pomocą ankiet, rozmów telefonicznych albo bezpośrednich wizyt handlowych zdecydowali się na zakup. Bo można odwiedzić albo obdzwonić wszystkich potencjalnych klientów, […]
Tag: darmowy kurs
Jaka powinna być nowa strona internetowa?
Wiele osób i firm chce zmienić swoją stronę internetową na nowszą – odświeżyć ją, dodać coś nowego, czasem stara wersja po prostu się im znudziła. Jeżeli też chcesz to zrobić, zobacz jak na takiej „zmianie” zyskać i jak można stracić – na konkretnych przykładach.
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
7 Sekretów Skutecznego Marketingu: Podsumowanie
Przez ponad miesiąc przesyłałem Ci sekrety, dzięki którym 80% moich klientów odniosło duży sukces w sprzedaży oraz promocji Swoich firm. Co się stało z pozostałymi 20%? O tym za chwilę. Przykłady, które Ci podawałem w tych sekretach są autentyczne i zaręczam Ci, że jeżeli wdrożysz wszystkie wskazówki, o których teraz już wiesz dzięki temu kursowi – również Twoja firma zwiększy zyski, obroty i bazę lojalnych klientów. Jakie są wszystkie sekrety? Poznaj je tutaj!
Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.
Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?
Sekret 5. Jak sprawić, żeby klienci Cię polecali?
Miesiące mijają i Twoi dawni klienci już o Tobie zapomnieli. Taka jest prawda. Nie ma znaczenia jak doskonałe masz produkty i obsługę – Twoi klienci są zajęci swoimi sprawami i większość sobie już Ciebie nie przypomni. Jak więc sprawić żeby pamiętali? I to tak, żeby jeszcze Cię polecać innym, przy każdej okazji?
Sekret 4. Twój sposób sprzedaży – zamień „polowanie” na „hodowlę”
Zamień polowanie na żniwa! Ten sekret ma kluczowe znaczenie bo całkowicie zmieni wydajność Twojej pracy i wysokość zysków. Dzięki niemu obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie. Sprzedajesz? Bądź rolnikiem a nie myśliwym!