Tworzenie stron internetowych: Skupiasz się na Sobie czy na kliencie?

W styczniu 2010 roku moim klientem była firma zajmująca się usługami porządkowymi  – sprzątaniem biur, posesji, koszeniem trawników, usługami konserwacyjnymi. Właściciel, choć prowadził tą firmę 8 lat, nie miał strony internetowej, jedynie kilka wizytówek na portalach typu Panorama Firm czy YellowPages. Klientów, których pozyskał dzięki tym wizytówkom na przestrzeni ostatnich 6 lat było raptem kilku. […]

Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!

Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]

Pozycjonowanie strony: 10 wskazówek na wybór dobrych słów kluczowych

Pozycjonowanie to spory wydatek – ale też niezbędny jeżeli chcesz pokazać potencjalnym klientom Swoją ofertę którą umieściłeś na firmowej stronie internetowej. Możesz zlecić pozycjonowanie firmie i płacić jej przez rok, co miesiąc po 100 zł za każde słowo kluczowe. Możesz też wypozycjonować Swoją stronę samodzielnie – ale musisz umieć dobrać odpowiednie słowa kluczowe, napisać odpowiednio […]

Sekret 7. Osobowość, oryginalność i rozrywka.

Twoi potencjalni, przyszli klienci potrzebują informacji. Potrzebują żeby ich edukować, informować, żeby im powtarzać to co jest dla nich ważne. Potrzebują też różnorodności przekazu i właściwej częstotliwości jego nadawania. Ale czego jeszcze pragną klienci? Daj im coś, co sprawi że Twoje wyniki sprzedaży będą fenomenalne!

Czy znasz 5 narzędzi Google które pomogą Ci przegonić konkurencję?

Możesz uwielbiać Google albo go nienawidzić – jako użytkownik, konsument, webmaster, programista, biznesmen. Cokolwiek jednak nie sądzisz, Google dostarcza właścicielom biznesów (nie tylko internetowych!) mnóstwa bardzo ciekawych informacji w prosty i przystępny sposób. Informacji które mogą sprawić że biznes się rozwinie albo upadnie. Że konkurencja będzie przed Tobą albo Ty przed nimi. Że poznasz potrzeby […]

Poznaj 5 wskazówek jak pisać skuteczne oferty i reklamy!

Nawet jeżeli zleciłeś wykonanie swojej ulotki reklamowej, oferty, katalogu produktów albo strony internetowej firmie reklamowej czy agencji interaktywnej albo webmasterowi „na fuchę”, prędzej czy później musisz zetknąć się z koniecznością napisania oferty albo reklamy Swojego biznesu lub produktów. Nie możesz tego unikać bo tak na prawdę nikt prócz Ciebie nie zna tak dobrze produktów ani […]

Dlaczego reklama Twojej firmy jest nieskuteczna?

Kiedyś, od jednego ze swoich klientów usłyszałem słowa, które bardzo mi się spodobały: „Wiem że marnuję połowę swoich wydatków na reklamę. Problem w tym że nie wiem którą połowę!”. Śmieszne ale prawdziwe. Zacząłem zastanawiać się nad wszystkimi przypadkami które obserwowałem, w których uczestniczyłem a które dotyczyły reklamy. I doszedłem do tego samego wniosku. Reklama po […]

Posts navigation

1 2 3