Jak sprzedawać wykorzystując strach i lęki klientów?

Jak sprzedawać wykorzystując strach i obawy? Nie jest tajemnicą, że strach i lęk bardziej motywują ludzi do decyzji/podjęcia działania niż chęć zysku i pożądanie. Po prostu ludzie wiedzą, że zysk i pożądanie zawsze wiążą się z jakimś zobowiązaniem, nakładem pracy. Zrób prosty eksperyment: zapytaj kogoś ze znajomych “Czy chcesz zyskać 200 zł miesięcznie?”. Propozycja jest […]

Jak pokonać strach przed dzwonieniem do klientów?

Efekt większości szkoleń sprzedażowych, które dotychczas przeprowadziłem sprowadzał się do “transformacji” działu sprzedawców czy telesprzedawców w dwóch kierunkach: z “idących na ilość” w “idących na jakość” oraz z “pasywnych” na bardziej “aktywnych” w swoich działaniach. Co to znaczy “pasywny” telemarketer? To ten, który się boi rozmawiać z klientami, bo zawsze “wysyłają do na drzewo”. Tzw. […]

Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…

O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym “portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.