Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?

Dawno temu nauczyłem się bardzo prostej, niesamowicie skutecznej zasady marketingowej: Musisz być przekonany do korzyści wynikających z Twojego produktu. W innym wypadku będziesz nieetycznym, irracjonalnym i zakompleksionym człowiekiem a sumienie nie da Ci spokoju. Wydaje Ci się to dziwne tak samo jak obrazek z boku? To świetnie, o to mi chodziło. Poświęć kilka minut na ten artykuł, a pokażę Ci jak bardzo Twoje sumienie może Cię dręczyć albo jak może pomóc w Twoim biznesie.

Poznaj 6 etapów skutecznej sprzedaży i pytania, które musisz zadać

Sprzedaż, sama w sobie, w większości przypadków to bardzo prosty proces. Pamiętam znajomego, który pokazał mi kiedyś jak wygląda proces sprzedaży wdrożenia systemu SAP, w firmie, w której pracuje. Dwadzieścia dwa etapy. Szok! Oczywiście są produkty czy usługi, które wymagają większej liczby kroków – ale większość – zdecydowana większość – to na prawdę proste procesy. […]

Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.

Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi […]

Wtopiłeś? Poznaj 5 kroków jak przekuć porażkę na sukces!

Zawsze powinieneś dążyć do doskonałości – jako człowiek i jako przedsiębiorca. Japończycy taki ciągły proces doskonalenia określają mianem „kaizen”. Gdy doradzałem firmom – mniejszym i tym średnim zawsze z wielką pobłażliwością obserwowałem pewne zjawiska które w jakimś czasie w niej występowało. Najczęściej było tak że zatrudniano nowego BWD (Bardzo Ważnego Dyrektora), i ten, na początku […]

Posts navigation

1 2