W Nowym Sączu jest targ. Nazywa się go od dawien dawna „rynkiem maślanym”. Nie sprzedaje się tutaj tylko masła – również warzywa, kwiaty, płyty z muzyką disco-polo i skórzane pantofle. Mnóstwo towaru, mnóstwo handlarzy i mnóstwo klientów. Przeczytaj, ile można się nauczyć od jednego handlarza… ogórkami. Zapraszam!
Tag: promocja
Jak stworzyć ofertę, której ŻADEN klient się nie oprze?
Skuteczna oferta to taka, która ma najwyższy współczynnik konwersji. Czyli, jeżeli na 100 osób, które się z nią zetkną cała setka chce kupić produkty, które ta oferta prezentuje – to gratuluję! Masz ofertę nie do odrzucenia! Ale jeżeli jej nie masz, to zobacz w 4 krokach, jak ją stworzyć!
Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?
Dawno temu nauczyłem się bardzo prostej, niesamowicie skutecznej zasady marketingowej: Musisz być przekonany do korzyści wynikających z Twojego produktu. W innym wypadku będziesz nieetycznym, irracjonalnym i zakompleksionym człowiekiem a sumienie nie da Ci spokoju. Wydaje Ci się to dziwne tak samo jak obrazek z boku? To świetnie, o to mi chodziło. Poświęć kilka minut na ten artykuł, a pokażę Ci jak bardzo Twoje sumienie może Cię dręczyć albo jak może pomóc w Twoim biznesie.
Poznaj 7 kroków do 1 miejsca na Mapie Google w Twoim mieście
Kiedy wpiszesz w Google nazwę Twojej branży albo produktu i dodasz miasto – oprócz wyników wyszukiwania pojawi się mapka miejscowości i lista firm. Chcesz być wśród nich, albo na 1 miejscu? To prostsze niż myślisz. Wykonaj tylko 7 kroków, które wypozycjonują Cię w wynikach wyszukiwania lokalnego!
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej
Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]
Pozycjonowanie: Do czego są potrzebne linki z innych stron internetowych?
Linki do Swojej strony internetowej możesz spoktać w wielu miejscach w Sieci. Na forach dyskusyjnych, blogach, stronach Twoich partnerów handlowych, katalogach branżowych, w portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych. Czy wiesz jak ważną rolę w pozycjonowaniu odgrywają linki prowadzące do Twojej strony? Dzięki nim przychodzą na Twoją stronę internauci – Twoi potencjalni klienci. Tak, to prawda. Ale […]
Pokaż Swoją osobowość! Poznaj 4 wskazówki jak to zrobić najlepiej!
Twoja firma to Twoje dziecko. To Ty z całą Swoją specyfiką, okazałością, zaletami i wadami. W darmowym kursie „7 Sekretów Skutecznego Marketingu” na który możesz się zapisać sporo miejsca poświęciłem osobowości i oryginalności jako niezmiernie istotnej części każdego z Twoich przekazów marketingowych. Po jego opublikowaniu otrzymałem kilkadziesiąt maili z zapytaniem „Jak mam pokazać potencjalnym klientom […]